| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| ff paar vraagies over moederbord? 1. kan je je p4 overzetten van oud mobo naar niew(liefst zonder solderen)?(heb nl hoekie van men mobo afgebroken... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() )2. waar kan ik gigabyte mobo's (online) kopen (liefst nl site)? 3. waar moet ik nog meer op letten bij het kopen/assembleren van een mobo? Quincman |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 januari 2003
| 1 ja kan 2 www.tweakers.net/pricewatch/cat/47 3 juiste koeler voor proc bevestiging koeler (gaten), functies mobo, prijs |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Verkeerd topic Move naar Hardware Junkies
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Ik kan maar 1 ding zeggen: Doen! Zit toch alles op wat je nodig hebt? RAID e.d., ik zou het doen!
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #7 (permalink) |
| k poste hier ff om wat onopgeloste vragen, die toch veel cm'ers blijken te hebben maar niet durven te stellen (ik ook dus), op te lossen edit: weet iemand hiero een goede en niet al te dure (max 50 euro ofzo[of is dat te hoog?]) cpu koeler voor men nice p4 processor edit 2: oh ja hijs 2ghz en ja een edit 3: bij dat mobo zit een overclocking utilititytie (ofzo[program ofzowdus] ) :P :P :P :P :P |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 december 2002 Locatie: Den Haag
| Citaat:
Veel gebruikte fan coolers zijn die van thermaltake, de volcano's. Maar mijn mening hierover is dat ik ze erg veel herrie vind maken. kijk mar eens in de nieuws sectie van casejunkies, staat ergens iets over de nieuwe volcano 11. kan je zien hoe die eruit ziet ![]() zalman coolers zijn over het algemeen ook wel goed. Er zijn zoveel soorten coolers, tis maar wat je uit wil geven en of je herrie niet belangrijk vind of juist weer wel. Maar voor 50 euro kan je zeker een goeie fan cooler kopen. | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 december 2002 Locatie: Bovenkarspel (legionela Dorp)
| En jawel hoor CornNatron is weer back op eigen pc met een p4 1,6 op een epox 4pea+ Mobo :P dus weer een top Board er in :P de 1,6 is top verclock ding kan 2,5 op lucht en 3,1 op water hoorde ik :P Hij is wel 2de hans Van de wel bekende Smokey the Bandit Van GoT die er bijna een 100% OC mee had.
__________________ Case Junkie For eternity *&%###&*^%......je moet je PEEP houden ik heb het gehad sterf met een PEEEP aan je PEEEEEP (censored by PO) |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Moederbord op de kop? | rajkoow | Casemod Junkies | 31 | 19-10-2005 20:50 |
| ATX moederbord?? | stonestrong | Hardware Junkies | 2 | 22-01-2005 12:46 |