| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 mei 2003 Locatie: mierlo
| ik zie overal waar ik kom mensen met 2 beeldschermen maar k kan nergens op de site iets vinden over het nut ervan dus als jullie daar qantwoord op wilden geven heel graag |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: zelzate, belgica
| Citaat:
__________________ pcatom.be | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| goeie vraag wil het ook wel weten.. ff bookmarken.. ik wil zelf ook eraan al weet ik nog niet goed hoe dat idderdaad werkt om met 2 bronnen naast elkaar te draaien..
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 juli 2003
| Daar zijn kastjes voor waarmee je dat kan omschakelen kijk even bij www.conrad.nl daar hebben ze dat wel |
| | |
| | #6 (permalink) |
| http://www1.nl.conrad.com/scripts/wg...L&p_init_ipc=X zou het ook met zoiets kunnen ?? want die hebben we thuis nog een liggen zei ik net en zo niet wa kan ik daar dan mee ? |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Er worden nu twee dingen door elkaar gehaald: Van de TS: JE kan op 1 computer, 2 beeldschermen aanhangen. voor de leukeigheid fiml kijken terwijl je aan het internetten bent. Maar designers en programeurs gebruiken het omdat ze een design/programeer omgeving hebben die allemaal losse werkbalk/sets hebben. En dan ook nog eens een voorbeeld image/webpagina. Hier bij is je muis en KB voor bijde schermen. Je kan met je muis op scherm 1 aan de rechter kant voorbij het einde van scherm 1, je muis verschijnt dan op scherm 2. Je KB is actief in het programma wat geselcteerd is. En van Joost mod: Ik denk dat hij bedoelt een KVm switch. Een Keyboard/Video/Mouse switch. Dit werkt met 2, 4, 8 of 20 pc's je kan door middel van een schakelaar een troughput selecteren. Je hangt aan de kvm switch al je pcs met een kvm kabel, das een kabel met keyboard video en muis connectors. Je hangt dan 1 setje kvm apparatuur(keyboard video en muis) aan de kvm switch en je bestuurd de pc die aan de uitgang van de geselcteerde kvmpoort hangt.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Die twee beeldschermen staan dan naast elkaar. Als je met je muis helemaal naar rechts gaat op het linker scherm en doorgaat, dan kom je in het rechterscherm. Die twee schermen worden gewoon 1 heel breed scherm. maar je kan inderdaad bijvoorbeeld op de ene een filmpje of een programma draaien, terwijl je op de andere internet. Nog nooit met TV out gespeeld? daar kan het ook mee. gewoon in de breedte verlengen je beeld en dan heb je hetzelfde effect. -EDIT: Shit, flep kan het weer mooier vertellen hoor... >/ :P
__________________ Dus... |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Heb je wel een tv tuner kaart ? Om tv op je pc te kunnen ontvangen ?
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #12 (permalink) | ||
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
Terwijl ik dit typ heb ik MSN en IRC op mijn tweede monitor open staan ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | ||
| | |
| | #13 (permalink) | |||
| Citaat:
en wat is IE ?? | |||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| zoektocht naar het mobo;)(en de rest wat erbij komt:)) | wesjuhdabomb | Hardware Junkies | 6 | 18-05-2007 19:22 |
| voeding erbij | Knorfski | Elektronica Junkies | 8 | 7-07-2004 11:19 |
| heb een ups gevonden nu nog een accu erbij | inanc_gangster | Elektronica Junkies | 13 | 16-12-2003 06:23 |