Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Hardware Junkies
Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen!
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 26-08-2003, 16:38   #1 (permalink)

Standaard wat heb ik aan een 2e beeldscherm erbij ??

ik zie overal waar ik kom mensen met 2 beeldschermen maar k kan nergens op de site iets vinden over het nut ervan dus als jullie daar qantwoord op wilden geven heel graag
Nike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26-08-2003, 16:39   #2 (permalink)

Standaard Re: wat heb ik aan een 2e beeldscherm erbij ??

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nike
ik zie overal waar ik kom mensen met 2 beeldschermen maar k kan nergens op de site iets vinden over het nut ervan dus als jullie daar qantwoord op wilden geven heel graag
je kan msn'en cj bezoeken... terwijl je een filpje, game ofzo kijkt, ook voor programmas als photoshop schijnt het makkelijk te zijn
Oud 26-08-2003, 16:40   #3 (permalink)

Standaard

en hoe werkt da dan met de muis en toetsenbord >? want zit ik dan op 2 schermen tegelijk of da ook weer nie
Oud 26-08-2003, 16:42   #4 (permalink)

Standaard

goeie vraag wil het ook wel weten.. ff bookmarken..

ik wil zelf ook eraan al weet ik nog niet goed hoe dat idderdaad werkt om met 2 bronnen naast elkaar te draaien..

There is ONE DJ to rule them all !!
DJD xtreem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26-08-2003, 16:44   #5 (permalink)

Standaard

Daar zijn kastjes voor waarmee je dat kan omschakelen kijk even bij www.conrad.nl daar hebben ze dat wel
joost_mod is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26-08-2003, 16:47   #6 (permalink)

Standaard

http://www1.nl.conrad.com/scripts/wg...L&p_init_ipc=X zou het ook met zoiets kunnen ??
want die hebben we thuis nog een liggen zei ik net en zo niet wa kan ik daar dan mee ?
Oud 26-08-2003, 16:56   #7 (permalink)

Standaard

Er worden nu twee dingen door elkaar gehaald:

Van de TS: JE kan op 1 computer, 2 beeldschermen aanhangen. voor de leukeigheid fiml kijken terwijl je aan het internetten bent. Maar designers en programeurs gebruiken het omdat ze een design/programeer omgeving hebben die allemaal losse werkbalk/sets hebben. En dan ook nog eens een voorbeeld image/webpagina. Hier bij is je muis en KB voor bijde schermen. Je kan met je muis op scherm 1 aan de rechter kant voorbij het einde van scherm 1, je muis verschijnt dan op scherm 2. Je KB is actief in het programma wat geselcteerd is.

En van Joost mod: Ik denk dat hij bedoelt een KVm switch. Een Keyboard/Video/Mouse switch. Dit werkt met 2, 4, 8 of 20 pc's je kan door middel van een schakelaar een troughput selecteren. Je hangt aan de kvm switch al je pcs met een kvm kabel, das een kabel met keyboard video en muis connectors. Je hangt dan 1 setje kvm apparatuur(keyboard video en muis) aan de kvm switch en je bestuurd de pc die aan de uitgang van de geselcteerde kvmpoort hangt.
Fleppuhstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26-08-2003, 16:58   #8 (permalink)

Thadeez's schermafbeelding

Standaard

Die twee beeldschermen staan dan naast elkaar. Als je met je muis helemaal naar rechts gaat op het linker scherm en doorgaat, dan kom je in het rechterscherm.

Die twee schermen worden gewoon 1 heel breed scherm. maar je kan inderdaad bijvoorbeeld op de ene een filmpje of een programma draaien, terwijl je op de andere internet.

Nog nooit met TV out gespeeld? daar kan het ook mee. gewoon in de breedte verlengen je beeld en dan heb je hetzelfde effect.

-EDIT: Shit, flep kan het weer mooier vertellen hoor... >/ :P
Oud 26-08-2003, 17:02   #9 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fleppuhstein
Er worden nu twee dingen door elkaar gehaald:

Van de TS: JE kan op 1 computer, 2 beeldschermen aanhangen. voor de leukeigheid fiml kijken terwijl je aan het internetten bent. Maar designers en programeurs gebruiken het omdat ze een design/programeer omgeving hebben die allemaal losse werkbalk/sets hebben. En dan ook nog eens een voorbeeld image/webpagina. Hier bij is je muis en KB voor bijde schermen. Je kan met je muis op scherm 1 aan de rechter kant voorbij het einde van scherm 1, je muis verschijnt dan op scherm 2. Je KB is actief in het programma wat geselcteerd is.

En van Joost mod: Ik denk dat hij bedoelt een KVm switch. Een Keyboard/Video/Mouse switch. Dit werkt met 2, 4, 8 of 20 pc's je kan door middel van een schakelaar een troughput selecteren. Je hangt aan de kvm switch al je pcs met een kvm kabel, das een kabel met keyboard video en muis connectors. Je hangt dan 1 setje kvm apparatuur(keyboard video en muis) aan de kvm switch en je bestuurd de pc die aan de uitgang van de geselcteerde kvmpoort hangt.
maar k wil dus da eerste da ik op de eerste film kijk en de ander tv kan kijken maar de vraag word inmiddels veranderd in HOE MAAK IK DA DAN ?
Oud 26-08-2003, 17:03   #10 (permalink)

Standaard

Heb je wel een tv tuner kaart ? Om tv op je pc te kunnen ontvangen ?
Fleppuhstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26-08-2003, 17:04   #11 (permalink)

Standaard

Citaat:
wil toch geen tv kijken maar gwoon 2 beeldschermen zodat ik kan serven en ondertusse me irritante neefje een film laat kijken
Oud 26-08-2003, 17:14   #12 (permalink)
Administrator

Demoniac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
wil toch geen tv kijken maar gwoon 2 beeldschermen zodat ik kan serven en ondertusse me irritante neefje een film laat kijken
Ik heb sinds gisteren ook 2 beeldschermen (kast onder het buro gezet dus ineens ruimte voor m'n oude monitor) en als je videokaart het ondersteunt dan kan je je bureaublad uitbreiden naar de 2e monitor. Dat houdt in dat je dan bijvoorbeeld je IE op de eerste monitor hebt en Mediaspeler op de tweede. Dan kan je dus inderdaad surfen terwijl je neefje/moeder/iemand anders een film kijkt op de andere monitor.
Terwijl ik dit typ heb ik MSN en IRC op mijn tweede monitor open staan
Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer?
Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht
Demoniac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26-08-2003, 17:16   #13 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demoniac
Citaat:
Citaat:
Ik heb sinds gisteren ook 2 beeldschermen (kast onder het buro gezet dus ineens ruimte voor m'n oude monitor) en als je videokaart het ondersteunt dan kan je je bureaublad uitbreiden naar de 2e monitor. Dat houdt in dat je dan bijvoorbeeld je IE op de eerste monitor hebt en Mediaspeler op de tweede. Dan kan je dus inderdaad surfen terwijl je neefje/moeder/iemand anders een film kijkt op de andere monitor.
maar hoe maak ik da ? oh voor dat ik het vergeet heb een MSI G4Ti4200-TD8x 128 MB mischien hebben jullie er wat aan en wat is IE ??
Oud 26-08-2003, 17:21   #14 (permalink)

Standaard

IE == Internet Explorer
en een videowandje (2 of meer schermen) heb je een dubbele RAMDAC voor nodig, die zit prolly niet op die videokaart.
FireWurX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26-08-2003, 17:24   #15 (permalink)

Thadeez's schermafbeelding

Standaard

simpel gezegd, je moet een videokaart hebben die 2 video uitgangen heeft voor dus 2 monitoren. Meestal kom je wel goed weg met een kaartje van Matrox.
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
zoektocht naar het mobo;)(en de rest wat erbij komt:)) wesjuhdabomb Hardware Junkies 6 18-05-2007 19:22
voeding erbij Knorfski Elektronica Junkies 8 7-07-2004 11:19
heb een ups gevonden nu nog een accu erbij inanc_gangster Elektronica Junkies 13 16-12-2003 06:23

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.