| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 juni 2003 Locatie: Groningen
| Hallo ik wil binnekort een nieuw Socket 478 moederbord kopen. (Soyo P4I875P DRAGON 2 Plantinum) :P maar mijn pentium 4 zit vastgelijmd aan het koelblok van de Socket 423 koeler weet iemand hoe ik die er veilig af kan halen? http://people.zeelandnet.nl/felix70/p4.jpg nou dit is hem dan maar de foto is wel een beetje wazig |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Ik denk dat die lijm die je bedoelt gewoon oude koelpasta is. (ik weet het niet zeker natuurlijk). je kan hem er gewoon voorzichtig "afwippen" aan een kant, maar probeer em eerst eraf te schuiven.
__________________ Dus... |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Citaat:
en ik ben bang dat hij kapot gaat als ik hem er af probeer te wippen. ik heb wel een foto maar die kan ik niet uploaden ![]() | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 juni 2003 Locatie: @myhouse
| ik host wel voor je als je hem effe mailt naar me felix70@zeelandnet.nl |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Heeft je cpu een IHS ? (dat metale blokje over de core heen, en bijne de rest van de cpu, zoja dan is er weinig wat je kan beschadigen. Wat je ook kan doen is ff je pc opstareten, je cpu belasten. Stekker eruit, en dan gelijk je koelblok eraf halen. Probeer dit met een draaiende (linksome en rechtsom afgewisseld) beweging. Zodat de processor vanzelf lost komt.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Als je processor een half uurtje aktief is geweest is ie lekker warm. Zet PC uit en haal snel dat blok van je cpu af, warme pasta, of thermaltape is soepeler asl afgekoelde, voorzichtig heen en weer draaien brengt langzaam spelling in de materie. Rustaig aan door blijven gaan en langzaam werk je het zaakje wel los. Zo haal ik altijd die irritante kleine sinkjes/40mm fann combos van de northbridge af om er een dikke sink op te monteren. Je moet er iig geen schroevendraaier tussen zetten, dat werkt echt niet!
__________________ Pluk de dag!! - Plet de kroket! |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
in ieder geval bedankt voor het hosten ![]() Edit: ok ik ga het morgen ff proberen bedankt voor de hulp ![]() | |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
![]() had ik nooit moeten doen maarja toen was ik nog niet aan het modden en upgraden >/ | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Is hetgeen waarmee die vastzit echt bikkelhard of kan je de heatsink een klein beetje bewegen zeg maar? Als het bikkelhard is dan heb ik dat eens op een videokaart gehad en is het er erg moeilijk af te krijgen Is het zo dat je je koeler met moeite toch een heel klein beetje kan draaien en een beetje verwarmen en blijven heen en weer halen tot ie ineens los schiet
__________________ Wannabee moderator/crew |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Medion PC!!! Daar is veel over geschreven op het internet, vooral op duitse fora! Het is een thermische twee componentenlijm, die je met een scherp dun mesje moet lossnijden. Het meest effectieve is idd verwarmen met een fohn (of verfbrander) en dan met een los stanley mesje (dus alleen het mesje zonder houder) vanaf de zijkant er onderdoor drukken. Maar ik weet zeker als jij googled naar 'kuehler loeschen medion' dat je vast wat hits hebt!
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Socket 775 koeler | Bliksem | Cooling & OC Junkies | 5 | 17-06-2006 12:51 |
| socket 370 wc blokkies | whocarez | Cooling & OC Junkies | 23 | 14-06-2004 23:21 |
| [Cpu Koeler] socket 478 | BraXaetor | Casemod Junkies | 15 | 24-02-2004 15:36 |
| Socket 462 cooler | Ragon | Cooling & OC Junkies | 9 | 16-04-2003 11:47 |