| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Ik wilde dus iets vragen, google kan ik niets vinden, en ik ben mijn boekje kwijt (Et moet hier nog wel ergens zijn... ergens...) Kan je VGA, DVI en TV-out allemaal tegelijk gebruiken op een MSI GF4 ti4600?
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 juni 2003 Locatie: Eeklo, Belgiƫ
| waarom zou je dat niet kunnen? het ondersteunt dual monitor en tv out kan je altijd aansluiten. antwoord= ja
__________________ Better to let people think your a fool then to open your mouth and remove all doubt |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Omdat ik meen es ooit gezien te hebben dat et kiezen is tussen TV-out of DVI.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| moet volgens mij geen probleem zijn hoor je kan ze apart aan en uit zetten in je config scherm. Ik zou zeggen proberen ![]() (zal ik ook es doen) update: effe gedaan op me 2e pc met GF4MX en geen succes DVI niet aan.
__________________ SV net (mijn site) |
| |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Een beetje videokaart, zoals de mijne, ondersteunt 3 schermen tegelijk probleemloos.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| [MODBREAK] Ja dit is dus echt ff een vraag om gewoon ff uit te google, of in je boekje na te zoeken. We helpen je graag met je problemen. Maar niet met het doorlezen van je handleiding. Een beetje nadenken is ook handig. Bekijk je vid kaart eens. En wat er op zit. Your friendly neighbourhood moderator: Fleppuhstein [/MODBREAK]
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| verschillende geluidskaarten tegelijk gebruiken | Backsmash92 | Hardware Junkies | 5 | 12-10-2007 16:46 |
| Wie is allemaal over? | Pawiro | Area 1337 | 44 | 11-07-2007 21:29 |
| eheim pomp tegelijk met pc aan en uit laten gaan | tongue_of_colicab | Elektronica Junkies | 8 | 19-12-2004 21:29 |
| Slave voeding tegelijk laten starten met master voeding | KAMIKAZE-FREAK | Elektronica Junkies | 6 | 26-10-2004 18:01 |
| allemaal hetzelfde? | --== BlackGear ==-- | Elektronica Junkies | 2 | 16-10-2003 18:35 |