| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003
| Heey! Eindelijk mijn Abit binnen, werkt t geheel niet. Wanneer de stroom erop komt, gaat er een rood lampie branden onderop het mobo. wanneer ik de pc aanzet, gaat ernaast een groene branden. in de handleiding kan ik hier niets over vinden. Maar voor de duidelijkheid, niets werkt nu. alle fans enzo draaien wel, maar de monitor geeft ook aan dat ie in slaap is. Iemand een idee plz... btw, alles zit er goed in en de vga, cpu etc hebben net allemaal nog gelopen op mijn a7v8x. dus denk niet dat t kapot is ineens. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| ik heb hetzelfde mobo, bij mij brnaden die 2 lampjes ook, ook als de pc uit staat ! Als ik hem aanzet krijg ik naast het rode lampje dus ook een groen, precies hetzelfde als jou ! Ik heb er nog geen problemen mee gehad meot ik zeggne. |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| geen vette vingers op de rand van je videokaart? (de AGP connector rand) dat wil ook wel eens zorgen dattie et niet doet. of de IDE kabel op de kop aansluiten. daardoor kan een PC ook niet booten en hij geeft ook geen kik(fans draaien wel enz ![]() |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Niet ergens per ongeluk kortsluiting gemaakt met de kast??
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix |
| | |
| | #7 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 30 mei 2003 Locatie: Limburg
| Citaat:
![]()
__________________ AMD 2800+, ASUS A7NX8-E Deluxe, zalman cnps6000-cu, Kingston 512 pc3200, 120 GB Sata Maxtor, NEC DVD-Writer, Radeon 9800se (gesoftmod naar 8 pipelines ), logitech internet navigator se, chieftec matrix | ||
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| shit!! t werkt niet. Maar wel weer helemaal top op m'n asusje. ik snap er geen zak van. en nee, ik denk niet dat ik iets gemold heb, want ik doe altijd heel voorzichtig. met de statische elektro zal t wel meevallen. dan was er vast wel iets anders eerst kapot gegaan. ik bel morgen wel naar Yorcom. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 juni 2003 Locatie: Nijlen
| Ik trek me van statische elektriciteit geen bal aan, mijn kast, monitor,... staan allemaal vol stroom als je ze aanraakt, slechte aarding. Maar zolang alles werkt, hoor je me ni klagen. Ik zou ni weten wat stuk is bij uw mobo, ik zou de aansluitingen nog eens dubbelchecken, verder weet ik het ni, meestal zijn de mobo's ni stuk als ze uit de winkel komen, hoewel het ff anders is geweest. Toen die stormen woedden in azie lieten ze haast alle productie door en had je veel kans op kapotte onderdelen.
__________________ You know where it ends, It usually depends on where you start. See ya |
| | |
| | #14 (permalink) |
| wat een shitzooi!ik heb alles nu geprobeert en hij start nu op. Nu het volgende. Bij de allereerste boot zei die dat de cpu speed niet goed was berekend. dus ik in bios checke. alles verder gelaten, alleen cdu ff gedaan. verder gegaan en nou blijft ie rebooten! en ik heb artifacts in me scherm. krijg ze er alleen uit via cmos clear, maar dan begint geouwehoer weer opnieuw. heb alles los getest en werkt prima. ik snap er echt helemaal niets van! waarom werkt t bij mij nooit ineens ![]() |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Zo als te lezen is in het boekje moet je voordat je de eerste keer opstart je bios resetten. Zodat de machine goed opstart. NA een reset stel je eerst eens je cpu in op de snelheid waarop hij hoord, dus nog niet ocen. En dan kijk je eens of het werkt.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| LCD werkt niet..? | annuh | Elektronica Junkies | 16 | 24-06-2007 01:41 |
| Abit AV8 ziet SATA HDD niet? | RSX | Hardware Junkies | 10 | 13-12-2004 19:09 |
| [abit nf7-s 2.0] na aansluiten SATA converter wil pc niet... | tongue_of_colicab | Hardware Junkies | 7 | 19-10-2003 18:52 |
| wtf! abit nf7-s+2500+ wil niet meer booten???? | tongue_of_colicab | Cooling & OC Junkies | 12 | 1-10-2003 14:45 |
| Samsung DVD-speler werkt niet/ bestaat niet :S | Dj Tw@n | Hardware Junkies | 7 | 7-09-2003 14:46 |