| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Mijn pc start niet meer op, dit had ik ook 2 weken geleden maar dat is gelukkig opgelost daar mijn BIOS te resetten. Zie hier voor het topic: http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=3009 (wel lezen alsjeblieft als je me wilt helpen hiermee) Maar nu is min probleem dit: Ik zet mijn pc aan, ik krijg geen beeld meer, ook niet na BIOS Reset. Mijn D-bracket geeft de volgende code Initializing Hard Drive Controller, this will intialize IDE drive and controller Hierop blijft hij hangen, mijn HD is toch niet kapot? Wie weet wat er aan de hand kan zijn? Zoals je in het topic kan lezen (hierboven de link) heb ik al problemen met mijn MoBo of CPU en loopt mijn FSB maar op 100 MHZ. Heeft mijn MoBo nu echt helemaal stuk? Wie kan mij helpen want ik ben radeloos. Ik ga wel als ik mijn geld heb zoizo een gigabyte 7NNXP kopen maar ja het is natuurlijk zonde als ik deze kan niet kan maken en ik heb nu geen extra MoBo. |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Al eens gestart zonder hdd. kijken wat de machine dan zegt ? Testen met een andere hdd ?
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #5 (permalink) |
| @Fleppuhstein: Ja dat heb iki al gedaan en ik krijg hetzelfde, ik had nog een HD over en die deed ik er in ipv die ik er nu in heb en daarmee gebeurde hetzelfde, ook geen beeld, dus mijn HD is niet kapot neem ik aan dan. Ik dwenk dat mijn MoBo het gewoon helemaal begeven heeft, maar ja ik wil hem wel maken. |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
ach ja ik ga zoizo nog 3 weken werken in de vakantie koop ik de 9700 pro ![]() Edit:Ik ga nu werken en daarna ben ik hell misschien nog op het forum maar blijf posten aub danke | |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Computer start niet meer op | dontje | Hardware Junkies | 12 | 24-12-2006 10:53 |
| Pc start niet meer op | _PhanToM_ | Hardware Junkies | 7 | 7-10-2006 20:23 |
| pc start windows niet meer op | Nike | Hardware Junkies | 21 | 17-06-2005 14:50 |
| [CO] na OC start hij niet meer op | Code-X | Cooling & OC Junkies | 8 | 27-01-2004 15:22 |
| Nieuwe CPU, PC start niet meer op met 1,5 Gb mem | Raven | Hardware Junkies | 19 | 12-05-2003 12:37 |