| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003
| heeey!! na het fiasco rond de labtec headset, wil ik nu iets goeds kopen. Maar ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet nemen, aangezien ik niet echt mooie reviews kan vinden. Daar vraag ik het dus aan jullie. Wat raden jullie me aan. Ervaringen?? |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 januari 2003
| ik heb zelf een plantronics audio .70 ( www.pcheadsets.nl ).Hij bevalt me super, mic is goed en geluid is perfect kost wel wat, kheb hem voor 20 euro op de HCC dagen gekocht, maar is 40 normaal geloof ik www.perfect-systems.nl heeft hem wel geloof ik (kost 33 euro daar) |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
en geen ruis enzo? gebruiken jullie ook gewoon teamspeak 2 RC2? en zo ja, gaat dat allemaal prima met voice activation? ook met die audio 90. | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| ja, ik hoorde van een maatje dat die dingen wel goed zouden moeten zijn, maar het lijkt wel of niemand er ervaring mee heeft. en dat is kut, aangezien het best wel veel cash is en ik me niet nog een keer bekocht wil voelen... |
| | |
| | #15 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Heemskerk
| Citaat:
![]() | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Bluetooth headset | Wolgarnaal | Area 1337 | 4 | 25-12-2006 01:37 |
| Probleem met headset | YaaD | Hardware Junkies | 1 | 4-02-2006 02:25 |
| Speaker & Headset switchbox. | Xato | Elektronica Junkies | 7 | 15-12-2004 20:21 |
| Headset - Teamspeak | Mr. Neo | Hardware Junkies | 9 | 16-07-2003 18:18 |