| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003
| heeey all!! ik heb net een headsetje van Labtec gekocht, maar ik zit met het volgende: Hij doet een beetje raar. Wanneer ik bij instellingen Voice activation aanzet, gebeurt het volgende: wanneer anderen praten, geeft het lampje in Teamspeak RC2 aan dat ik ook aan t uitzenden ben. dat is dus niet het geval. Dit is over wanneer ik bij de instellingen instel dat ik kan praten als ik een knop in druk (dus niet voice activation). alles werkt dus goed, als ik met een 'praat key' werk. Zodra ik weer voice activation inschakel gaat het mis en krijg ik en ruis en andere mensen over de lijn. Heeft iemand hier ervaring mee? wat doe ik verkeerd. ps, ik wist niet waar ik deze topic moest plaatsen, dus maar hier.... |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| mic volume te hoog ? Anders de schuifbalk van de activation wat verzetten dat je meer kabaal moet maken voor ie reageerd, of zoals ik geen gezeur gewoon een knoppie gebruiken.
__________________ SV net (mijn site) |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 juni 2003 Locatie: Eeklo, Belgiƫ
| misschien minder hard hijgen dat voice activation spul heeft naar mijn mening nog nooit goed gewerkt. Maar het bovenste is nie volledig gelogen hoor. Soms zorgen kleine geluiden van gewoon ademen er ook al voor dat je 'uitzend'
__________________ Better to let people think your a fool then to open your mouth and remove all doubt |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| koop een muis met wat meer knoppies 1 voor spreken :P
__________________ SV net (mijn site) |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 oktober 2003 Locatie: Internet
| maar die voice activators zijn toch software matig.. zoja.. wat doet het in hardware junkies??? (die van mij tenmiste wel) en dan zal het waarschijnlijk gewoon een kwestie zijn van goed afregelen... want het kan wel.. heb het ook.. en werkt gewoon goed..
__________________ I'm BACK!!!!!! There is ONE DJ to rule them all !! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Bluetooth headset | Wolgarnaal | Gadget Junkies | 4 | 25-12-2006 01:37 |
| Probleem met headset | YaaD | Hardware Junkies | 1 | 4-02-2006 02:25 |
| echo met teamspeak! | Mr. Neo | Software Junkies | 5 | 7-08-2003 15:44 |
| nieuwe headset | Mr. Neo | Hardware Junkies | 23 | 28-07-2003 18:45 |