| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Meijel
| ik zoek een mini-itx bordje voor mijn mp3 bak maar wil er wel een beetje op kun gamen dus het moet eik iets van maximaal 32 mb liefst onboard vga, ik heb er verschillende gezien etc maar niet naar mijn wensen zoals ook deze --> http://www.unicorn-computer.com.tw/p...duct_3203m.htm met hier de review http://www.mini-itx.com/#story0194 maar daar is de VGA te min van vind ik graag zou ik willen weten of iemand van jullie ervaring heeft met een goede maar niet een EPIA M9000 of zo want die zijn me wat te duur omdat het alleen mp3 bak moet zijn. en of dit nog niet genoeg is wilde ik ook even vragen of jullie nog een goede kast weten die makkelijk mee te nemen is! graag jullie reacties, tips etc als er nog iets aan mij post verandert moet worden zeg het dan pleaz ff!
__________________ Alles komt goed! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| denk niet dat er veel goedkopers is dan de Epia. je kan wel een Micro ATX bord kopen (met 3 PCI slots ipv 1), met een SocketA of Socket370. die hebben meestal wel redelijke video onboard, en de processor is te vervangen voor een type naar eigen keuze. |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
-niet te duur -Maar wel aardig gamen Dat gaat nooit samen, maar kijk anders eens voor een shuttle pc, sommige hebben een MX440 onboard (128mb)
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Tiel
| Neem anders een Micro-ATX bordje met een Athlon 2.4 of Celeron en onboard VGA (zelf zou ik voor een 9000 raedon Pro gaan)
__________________ Project The Phenom. Sketches 80% <<===>> Project 10% <<===>> Dual Cooler Master CM Stacker Terabyte LAN Server |
| | |
| | #5 (permalink) |
| nou ik bedoel met redelijk gamen op zijn hoogst dat we GTA Vice-City kunnen spelen! meer hoeft niet dus 64 MB is genoeg denk ik! maar heb nu op zo'n zite een aanbieding gevonden en dan heb ik GeForce 4 MMX 440 pci kaart 800 MHZ cpu 40 gig 256 DDR dus en meteen een kastje erbij! denk dat ik me die ga kopen of der moet iemand meteen een andere heel goede weten!
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| oh ik d8 dat opzich nog wel meeviel! of jah is wel zwaar spel en zo maar wist niet dat het erg veel nodig zou hebben! maar uhmz iemand zei iets over Micro-ATX heb ik wel iets van gezien en zo maar heeft er ook iemand misschien een inet-winkel waar je een case ervoor kunt kopen? en ook nog wilde ik weten of iemand een goed bordje weet voor die micro-ATX? zoek zelf ook nog door maar als jullie nog goede tips hebben! of ervaring! /edit heb enkele dingen gevonden qua winkels maar niet duidelijk of zo dus nog niet egt iets gevonden /edit
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Ik heb hier toevallig een VIA Epia mini-itx M10000 Nehemiah mobo, En die krijgt et NIET voor elkaar GTA:VC of GTA3 te spelen. Daar is het spel gewoon te zwaar voor, helaas. Heeeeeel mischien krijg je et nog voor elkaar met een peprdure PCI videokaart + riser.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| En als je zon kaartje als die er nou es opsteekt? gaat et dan wel? Dan heb ik mijn oplossing namenlijk ook gevonden. :P (Ik zocht een manier om GTA3 en VC te spelen @ 640x480 op mijn 7" CarPC screen.)
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #11 (permalink) |
| tipje: als et (redelijk) snel moet, koop dan een Micro ATX met socketA ipv een Mini-ITX. die dingen zijn een stuk sneller en hebben 10 keer betere video onboard. ze kosten trouwens ook minder dan een Mini-ITX (sjek alternate.nl, 35 meur ![]() edit: ff voor je opgezocht (wat een service he?) micro-ATX systeem: Aopen MK73LE-N - 35 AMD Duron 1300 - 39 coolermaster DP5-6J31C-99 koeler - 9 reepje SDRAM 128MB - 20 totaal: 103 euro Mini-ITX systeem: Via Epia M10000 - 159 reepje SDRAM 128MB - 20 totaal: 179 euro |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
en uhmz wat heeft een videokaart met een moederbord te maken? maar jah ik heb ondertussen nog verschillende kasten gevonden en allemaal zijn het desktop kastjes en ik wil meer een kast zoals barebones alleen wil ik dus geen echte barebone maar het idee van een barebone kast! ingewikkeld? jah! ![]()
__________________ Alles komt goed! | |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| @ TreboR: klopt alleen ik begreep eerst heel ff niet precies de link van jou @ FireWurX: wel geinig systeempje maar uhmz weet jij toevallig ook meteen dan tot hoever je in dat mobo nieuwe cpu's in kan zetten of jah tot welke snelheid? en uhmz nog niemand een kastje gevonden? /edit alternate is volgens mij best wel duur of niet? FireWurX tnx btw /edit
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Citaat:
tis een KT266 chipset met alles onboard (dat heet dan CLE266) en een micro-atx kastje koop je ook bij Alternate, en anders bij Mycom edit: alternate valt in prijs best wel mee, als je hier eens in de stad gaat rondlopen kijken naar prijzen dan schrik je je soms echt kapot | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| mini-TFT | Stievius | Hardware Junkies | 8 | 7-04-2006 17:41 |
| [mini mini bugje]Spatie achter gelinke images | eXistenZ | CaseJunkies Support en Feedback | 5 | 15-01-2006 15:25 |
| Ipod Mini ? | SubZer0 | Area 1337 | 11 | 7-03-2005 20:39 |
| De Mac Mini ! | SaddY | Area 1337 | 20 | 31-01-2005 22:12 |
| Formfactors, min-itx en mini-atx | Eergassie | Hardware Junkies | 5 | 21-09-2003 20:08 |