| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 juli 2003
| mijn 1e post hier... alleen weet ik niet of het in de goede forum is Mooie site harro (redox) heb ff een vraagje , want wil mijn pc upgraden. Niet met die casemod dingen ofzo.. maar gewoon een snelle pc ervan maken wil een athlon xp 2600+ 2x 512 mb pc3200 Maxtor 80GB (D740X, 7200rpm) alleen moet nu nog een moederboard uitkiezen met : 400mhz fsb dual channel ddr 400 ide raid en verder dat de rest er natuurlijk oppast iemand wat suggesties? ik had deze gevonden: http://tw.giga-byte.com/MotherBoard/...N400%20Pro.htm alleen jammer genoeg levert de leverancier van het bedrijf waar ik zit geen gigabyte ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| lees de fAQ/ het moderatie beleid eens, ben je meteen een stuk wijzer over de regels e.d. Als ik jou was zou ik voor een 2500 gaan ipv een 2600, barton core ![]() ga voor de Abit NF7-S Rec 2.0, snelste nForce2 mono, en ondersteunt alles dat jij opnoemt (niet zeker van raid, weet wel serial ata, is dat misschien een optie ?, anders losse raid controlelr van promise ofzow ?) |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Neem inderdaad de Abit NF7-S Revision 2.0. Komt inderdaad als een van de beter uit de tests, ik heb hem zelf ook en ben er uitermate tevreden over! Hij heeft alleen geen ATA RAID, wel SATA RAID, maar dat probleem is natuurlijk altijd op te lossen met een losse RAID controller of SATA-ATA omvormers. |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 juli 2003
| Citaat:
en een losse raid controller is best duur dacht ik.... tenminste, een goede | |
| | |