| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 juni 2003
| eej ik heb geld teveel :P door overgang en nou wou ik wat voor me compie kopen... maar wat zou ECHT handig zijn om te kopen ik heb nu dit: mobo: ???? cpu: p4 1.8hz vkaart: gf3TI geheugen: 256mbran hdd: 40gb en ik speel vooral spelen om me comp en serven msn en kazaa of course... |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Masterdam
| Dit had je ff in hetzelfde topic kunnen opene, beetje zinloos dit......
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Jongens.... Hij is hier nieuw, doe ff aardig tegen hem joh :PMaar: wat is je budget? Is je computer snel genoeg of niet? Speel je echt veel games, of Photoshop je meer ofzo? Als we die dingen ff zouden weten dan was het een stuk makkelijker voor ons ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 juni 2003
| ja piemels IK HEB OOK WEER GEEN MILJOENEN OM TE SPENDEREN EN JA IK BEN NIEUW DUS ZEIK NIET ZO MET JE BLAAH BLAAH LBAAH ![]() kspeel counterstrike generals battlefield en mohaa en soms loopt ie wel langszaam veel anders doe ik niet echt |
| |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
(doe ff je caps uit plz :P )
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Velserbroek
| Geef eens aan dan hoeveel geld je over hebt, of hoeveel geld je wilt besteden aan je pc. Dan is het voor ons wat makkelijker om aan te geven wat je kan upgraden aan je pc voor dat geld.
__________________ Ben weer eens op me hangplek... |
| |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| mjah, voor wat ik er aan zie, zou ik wat meer RAM kopen, een betere videokaart (iets in de trand van GF-FX5600 of Radeon9500) en voor de lol ook een snellere en grotere harddisk. eentje met 8MB cache en 7200RPM ofzo |
| |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Velserbroek
| Voor de lol een grotere harddisk?? beetje zonde van het geld lijkt me, kan je dat geld beter ergens anders in steken, bijvoorbeeld in je zak. Ik kan trouwens niet ergens lezen hoeveel rpm ze hd is.
__________________ Ben weer eens op me hangplek... |
| |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Citaat:
/ontopic: Ik denk dat misschien het verstandigste is je videokaart en geheugen te upgraden 512mb is toch echt wel vereist lijkt me en je videokaart verhogen naar een wat nieuwere generatie doet ook wonderen in 3dgames
__________________ Wannabee moderator/crew | |
| |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 mei 2003 Locatie: Rijnsburg
| Citaat:
Maar zoals Mr.Stallone hierboven zegt, 512 mb ram in de huidige spellen is geen overbodige luxe, en misschien kun je een club-3d Radeon 9700 kopen die is maar iets van 200 euro ![]() | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat te doen met al die kabelzooi? | performa | Elektronica Junkies | 6 | 20-12-2005 12:20 |
| Wat te doen? (Mobieltje) | SaphuA | Area 1337 | 9 | 1-10-2005 15:10 |
| wat zou je doen als? | dimo | Area 1337 | 33 | 16-03-2005 12:07 |
| Wat te doen met een XML-file. | Fleppuhstein | Software Junkies | 6 | 24-06-2004 16:57 |
| [dream] Wat zou jij doen met... | YGkremer | Area 1337 | 60 | 22-02-2004 14:13 |