| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 maart 2003 Locatie: Spijkenisse
| ik heb een probleempje namelijk: ik hen een a7n8x en daar zit serial ata op dus ik 2 nieuwe schijven gekocht (ouwe gelijk verkocht) en nu krijg ik die schijven niet aan de praat. In het bios staan ze niet en als ik windows wil installeren zegt tie dat er geen schijven in zitten terwijl je ze wel hoort!..... mijn vraag is dus iemand ervaring met dit probleem? of weet hij gewoon hoe alles aan de praat te krijgen? ![]()
__________________ mooi blauw is nog geen rood |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| SATA enabled in BIOS? En SATA drivers geinstalleerd? Bij installatie van Win XP komt op gegeven moment voorbij " Press f6 to install second party RAID or SCSI driver etc" voorbij. Die moet je dan installeren vanaf de flop die bij je bij je mobo hebt gekregen (anders even downloaden van internet)
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 maart 2003 Locatie: Spijkenisse
| Ik zat net al op de site van asus te kijken maar kon geen drivers vinden(ik zal wel niet goed hebben gekeken) kga daar nog wel even kijken of ik wat kan vinden
__________________ mooi blauw is nog geen rood |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| Ik neem aan dat je wel de DELUXE versie hebt van de A7N8X. De normale versie heeft geen SATA. anders kan je de drivers op Silicon Image vinden.
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Masterdam
| Hij heeft de aansluitingen toch dus zit het erop ![]()
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| filmbestanden werken niet goed | Fret_Kroket | Software Junkies | 10 | 13-03-2006 18:32 |
| SoundMAX drivers werken niet. | modder.exe | Software Junkies | 1 | 29-01-2006 20:12 |
| Lampen werken niet | tommot | Elektronica Junkies | 8 | 29-08-2004 11:05 |
| Handige manier om SATA kabels weg te werken | 1N54N3 | Casemod Junkies | 12 | 1-11-2003 10:42 |