| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 mei 2003
| hoi ik vroeg me af of dit een redelijke prijs was en of het ook een redelijk goed systeem is amdxp 2400+ 512mb 2700ddr 60gb 7200 hdtje 16x48 dvd speler 52x24x52 cdr 5.1 geluidskaart g4 t1 4200 128mb 8x agp keyboord en muis 1560 watt 5.1 speakerset 10/100 netwerkkaartje diskette station voor 949 euro's [/url] |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 mei 2003
| ik weet ook nie psies welk mobo er in zit is bij een klein computer winkeltje bij ons in dordt maar is het verder kwa prijs redelijk (en als ik zelf ongeveer zo'n systeem zou bouwen ben ik dan niet meer kwijt ??? ) (weet wel dat ze een goede service hebben heb er eens een 20gbhdtje gekocht van western die ging kapot toen hadden ze hem terug gestuurd maar daarna ging ie weer kapot toen heb ik van hun voor bijna niets een 60gb schijfie gehad ) |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Op zich is het wel leuk, maar je weet niks van merken of iets dergelijks. Als ze een goeie service leveren willen ze jou wel vertellen hoe of wat qua merken. Maarja ik zweer bij zelfbouw. :P
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 mei 2003
| die kan ik zelf wel leverne denk ik voor die prijs maby goedkoper [MODBREAK] Let ff op: Normen, waarden, fatsoen en andere omgangsvormen En in dit topic wordt geen verkoop gedaan. Daarvoor is de Recycle junkies. Your friendly neighbourhood moderator Fleppuhstein. Mocht je het niet eens zijn met een van mijn Moderator acties. Neem dan contact op via mail(nick@casejunkies.com) of PM. [/MODBREAK] |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Eemnes
| Citaat:
En als je wilt gaan ocen met deze computer, dan raad ik je aan een AMD Athlon XP 1700+ jiuhb 0309 nemen
__________________ Athlon XP 3000+ Peak Radeon 9800SE TwinMOS 256 DDR PC2700 Asus A7V600 | |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 mei 2003 Locatie: Rijnsburg
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| is goeie prijs! maar bij zelfbouw weet je wat je erin stopt, en als een bedrijf het inmekaar zet weet je maar nooit wat ze erin (of juist niet!!) douwen... zo kwam ik er laatst achter dat ik een 6 gb harde schijf heb in plaatst van een 9 gb... jaja, kweet het, tijd voor nieuw... (heb alles er af moeten flikkeren om ETM te kunnen spelen! )
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
|
| « CSen op TV
|
pixels missing » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| nieuw mobo en vga | black magic | Hardware Junkies | 9 | 2-12-2003 17:54 |