| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Gisteren eindelijk mijn Lian Li PC60 binnen gekregen en meteen begonnen met inbouwen: Abit NF7-S Revisie 2.0 AMD Athlon XP 2400+ Coolermaster HHC-L61 Heatpipe Cooler (komt nog watercooling in) 512 MB Corsair twinx 3200 Connect-3D Ati Radeon 9700 Pro 2 x Maxtor 80GB 8MB Cache Lite-on DVD Speler 16x 48x Plextor 24/10/40A Brander (uit mijn oude pc, komt nog DVD brander in) Nexus NX4000 400Watt voeding Na alles ingebouwd te hebben eindelijk opstarten...... Geen beeld!?!? Alles eruit gehaald, processor vervangen, geheugen vervangen, andere videokaart, niks helpt..... Zodra ik hem aanzet starten de fans en beginnen de LEDs te branden, maar geen piep en geen beeld. Het lijkt mij dat het moederbord is overleden, wat denken jullie ervan? Ga zo denk ik toch maar even naar de shop. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Vergeten te vermelden, het is een gloednieuwe voeding en ik heb het ook al uitgeprobeerd met mijn oude 300 Watt voeding, maar ook dat maakt geen verschil. Zal dus inderdaad wel het mobo zijn... Heb al even met de shop gebeld en ze hebben er nog op voorraad liggen, dus ik ga hem vanmiddag maar even omruilen. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Bavel (Breda)
| je hebt waarschijnlijk een moederbord afhoud-busje op een verkeerde plek gedaan.. Had ik eerst ook. en dan maakt ie kortsluiting en krijg je geen beeld., dus loschroeven dat mobo! dat is echt het enige wat er mis kan zijn! anders heb je zowieso beeld, tenzij de AGP poort kapot is.
__________________ Deze sig bestaat uit maximaal 3 regels. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Inderdaad zo een standoff kan verschillen problemen geven van geen beeld, tot memory error. Dus ik zou zeggen probeer je moederbord eens buiten je case uit, pak, die ESD zak van je mobo, en sluit ff de eenvoudige dingen aan, CPU, MEM, en VGA, misschien geeftie dan beeld.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Bedankt allemaal voor de tips, maar die dingen had ik allemaal zelf ook al uitgeprobeerd. Helaas hielpen die niet, dus heb ik mijn mobo omgeruild tegen een nieuwe. Gelukkig werkt alles nu echt super, wat een lekker nieuw pc'tje ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| problemen met rekening nummer freezing hardware | Psylocibine | Shop Junkies | 10 | 20-09-2006 21:01 |
| Problemen met mijn kast (klepje voor cd speler) | twisted_mind | Casemod Junkies | 5 | 22-01-2006 19:55 |
| Nieuwe hardware | Daniƫl | Hardware Junkies | 3 | 8-12-2005 23:39 |
| nieuwe hardware | hans16 | Hardware Junkies | 1 | 1-07-2005 14:10 |
| nieuwe pc problemen | Ultima | Hardware Junkies | 3 | 6-06-2003 14:54 |