| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| Dag mensen ik heb ene probleem, misschien dat jullie kunenn helpen. Gister heb ik samen met mijn vriendin 4 uur zitten werken aan me case. Dwz, de laatste kabels meshene en de gehele binennkantvoorzien van traanplaat stickervel. NA dit alles, waarbij ik dus echt de gehele interne troep eruitheb gehad, is mijn systeem al een aantal keren vastgelopen. Wat zou hier de oorzaak kunnen zijn. Normaal ontdoe je je van de laatste verandering en is het opgelost. Maar om nu weer de gehele binenkant erui te trekken heb ik neit zo'n zin in. Wie denk mij te kunnen voor zine van een antwoord. Spec's in me Sig, Alvast bedankt Raven
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Bavel (Breda)
| Misschien raakt een metalen schroefje, stukje traanplaat de 8erkant van je mobo.. dan maakt ie kortsluiting en loopt ie vast / boot nie meer. Had ik ook >D kijk ff zou ik zeggen ![]()
__________________ Deze sig bestaat uit maximaal 3 regels. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Thnx ga het meteen checken, maar hij loopt niet altijd vast hij heeft het ook uren gedaan das het vreemde. Maa rik ga het checken thnx
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Ook dat is eht checken waard, en net op tijd wou net me pc uitzetten
| | |
| | #6 (permalink) |
| Alles gechecked nix dat dat doet, pc loopt prima tot dat ik me CCFl's heb aangehad..... en das vaag. Iemand daar een verklaring voor dus normaal pc en alleen 2 of 4 ccfl's. Geen extra fan's of iets dergelijks
| | |
| | #7 (permalink) |
| [UPDATE] Lag neit aan de Bedrading, Lag niet aan de Traanplaat stickers met alle Ledfan's aan blijft ie gewoon draaien, ongeacht aan of uit Dus mijn conclusie luid het licht aan de 2 invertors met op elk 2 CCFL's. Maar waarom licht eht daaraan.? Enig idee, ik snap het neit gisterwerkte het wel maar na het herindelen en dus ook verleggen van de kabels werkte het niet. Alles nagekeken en ze maken geen sluiting. Trekken ze misschien te veel stroom. Weet iemand een lijstje met hoeveel stroom gepakt wordt door verschillende apparaten. Dan kan ik nmlk alles ff op een tijsje zetten en kijken of me voeding dat wel trekt.
| | |
| | #9 (permalink) |
| Idd das het enige nieuwe, je bedoelt dat daar een fout in zit, nou ik weet misschien we één ding. ik heb één van die ccfls los gehad om ergens doorheen te reigen, misschien dat dat het is we gaan weer checken thnx people
| | |
| | #11 (permalink) |
| Denk eht niet 450 watt. Maar uh net ook in ene zonder dat ik iets speciaals deed ccfls uit fans uit. En ook weer vast alleen winamo aan en kazaa. Kan het ook aan kazaaliggen....?
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Raven, NOFI maar wil je proberen je een beetje aan het volgende te houden, je topics zijn namelijk nogal moeilijk te volgen: Een punt van aandacht om de kwaliteit een beetje te bewaken is spelling en zinsopbouw. Gebruik gewoon normaal ABN op het forum, werk met hoofdletters en leestekens. Dat komt de leesbaarheid en duidelijkheid alleen maar ten goede. We gaan niet echt op alle slakken zout leggen, maar er betsaat een gerede kans dat we je wel gaan aanspreken met een verzoek hier iets meer aandacht aan te besteden. Neem ook dit soort boodschappen ter harte en doe er wat mee. |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Okidoki
| | |