| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Masterdam
| Ik ga alle hardware uit mijn Case. Dus alles wat hieronder staat (in me sig). Ik ga alles in autocad zetten en daarna renderen voor een 3D model op mijn site. Mar nu moet ik dus overal de maten van hebben. En om nou alle onderdelen uit me case te halen dat werkt niet want moet tegelijkertijd renderen en scripten enz. Wie weet dus war ik welke gegevens kan halen. Ik begin met de DDR modules en CPU . Graag help, alle tijd als je eens iets tegen komt meld het dan hier. Je mag ook alles uitmeten en per post sturen via mail naar koningh_100@hotmail.com Thnx 2 u all [EDIT]Text altered[EDIT]
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Haarlem
| hoe presies wil je het? ongeveer: amd cpu = 5x5cm HD = 15x10x2.5cm CD= 19x15x4.2cm (kan ietsje afwijken) mobo=30.5x25 voeding=10x15x15 fan = 8x8x2.5 :P voor de rest weet ik geen maten uit m'n hoofd, ik ben zelf bezig met een koffermod, dus dat is ook passen en meten, vandaar dat ik de maten weet ![]() |
| | |
| | #6 (permalink) |
| ik heb al een compleet data sheet van DDr Ram. Maar hoe precies heel precies. TEnminste eerst grof en vervolgens ga ik alles fijn uitwerken
__________________ Hier mijn homepage Join het CaseJunkies Whatpulse Team en help ons naar de top 100 !!! |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Ram was van Laptop geheugen....dat schiet niet op. WEl me Cpu al helemaal in 3D gezet
| | |
| | #9 (permalink) |
| Ik gebruik AutoCAD 2004 3D Studio Max 5.2 Viz 4 En dit alles met redelijke kunnen. Studerr bouwkunde dus dat komt lekker nj elkaar
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [TK] Diverse Hardware | SupReme | Recycle Junkies (V&A) | 8 | 18-12-2007 22:22 |
| Hardware lijst | ankh | Hardware Junkies | 27 | 17-08-2007 12:21 |
| Hardware FAQ | tukkerpride | CaseJunkies Support en Feedback | 7 | 12-09-2006 13:59 |
| Hardware FAQ | Fleppuhstein | Hardware Junkies | 5 | 1-11-2004 22:16 |