| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 juli 2008
| Hallo, Mijn pc loopt de laatste tijd steeds vast als ik GRID of Crysis speel. Soms heb je ene hele tijd geen last en soms is het na een paar minuten raak. Het beeld staat stil en eht geluid blijft jengelen op 1 toon. ![]() Ik krijg dit nu steeds vaker. Toen ik Crysis voor eht eerst speelde waren er weinig problemen. Enkele vastloper maarja, kan je verwachten met zo'n zwaar spel. Nu begint het wat minder leuk te worden. Het wordt nu vreselijk irritand.... Ik vermoed dat mijn videokaart neit genoeg gekoeld wordt. Ik heb een Asus EN8500GT silent cooling. Ik denk dat het koelblok neit echt voldoet.... ![]() Ik denk dat ik deze koeler er maar even op zet: ALTERNATE - HARDWARE - Grafische kaarten - Koelers - Zalman VF700-AlCu Greetz, Joram |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Een extra case fan in je kast plaatsen die op de videokaart is gericht is makkelijker. Ik heb het zelf ook gedaan met de twee 7600gs silent kaarten die in mijn pc zitten en het werkt prima, ze worden niet eens handwarm terwijl ze zonder fan bijna niet aan te raken waren. Laatst gewijzigd door Gizmo : 10-07-2008 om 22:16. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| De pc valt nu ook gewoon uit zonder game te spelen. Het duurt even maar na een uur ofso loopt hij vast.... Het gebrurt als je bijvoorbeeld een venster wilt openen of als msn een pop-up gefet. Dus ik denk wel wat het de videokaart is. Ik ga vandaag even naar de pc shop om verhaal te halen. Het wordt nu namelijk van kwaad tot erger ![]() Ik heb nu al 3 fans in de kast, voor, zij, achter. De videokaart wordt niet bijzonder warm, je kan hem nog wel gewoon aanraken.... Greetz, Joram |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Problemen zijn nog niet over, probleem waar ik als eerste aan dacht is het toch: GPU blijft op Idle 60 graden..... Dit lijkt mij niet echt gezond want tijdens gamen slaat de boel vast. Past er ene Zalman koeler op mijn kaart want anders zet ik die erop. Wil geen problemen meer met deze dure kaart. Greetz, Joram |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 mei 2003
| Bekend fenomeen ER is een logische verklaring voor, ben zelf ook lange tijd bezig geweest met testen en dergelijke tot ik duizenden posts had gelezen over freezes met soms blauwe schermen tijdelijk en dat het geluid een piep geeft. Dit heeft te maken met de 'slechte' ontwikkelaar van het spel ik speel alle spelen alleen crysis knalt er steeds na onbep tijd uit ![]() Core 2 3++ Ghz en dubbelle 8800 GT kaarten die erg koel blijven. (ook met 1 kaart dit probleem ).Soms kan je een uur zonder problemen door knallen maar dat is het dan ook :P of 1 minuut Toch wordt een beetje in de doofpot gestopt aangezien Crytek echt slecht werk heeft geleverd het is zelfs niet meer bij te benen allee bugs en driver problemen. Ze schamen zich dood :P Van mij mag je testen tot je een ons weegt maar zelfs met -100 loopt de boel daar nog vast Laatst gewijzigd door Hellion : 18-07-2008 om 02:22. |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2007
| Dat het evengoed vast loopt kan best maaar. Ik heb ook een 8500gt silent en mijne liep zelfs al vast bij need for speed carbon. En dan werd ie ook 1 keer 90! graden. Ik ben dus zelf ook op zoek naar een andere koeling of misschien waterkoeling. De kans is dus groot dat jou videokaart idd te warm word en het daar aan ligt. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| systeem loopt vast | rietveld | Software Junkies | 6 | 11-07-2007 12:15 |
| windows loopt vast bad sector ? | hellraver | Software Junkies | 13 | 29-10-2006 14:50 |
| explorer.exe loopt steeds vast | tongue_of_colicab | Software Junkies | 2 | 7-04-2004 20:30 |
| Windows XP instal loopt vast. | dj_dysaster | Software Junkies | 8 | 7-02-2004 19:55 |
| niew pc slaat steeds vast en werkt niet goed | tongue_of_colicab | Software Junkies | 6 | 19-09-2003 15:55 |