| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #32 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 juli 2008
| GRID is nou eenmaal niet optimaal voor de pc helaas... Hierbij een piccie van me videokaart die ik niet vertrouw: ![]() Iemand die me kan vertellen of dat normaal is?? want ik heb de laatste tijd nogal veel freezes en nu ik onboard gebruik loopt mijn systeem opvallend stabiel.... Greetz, Joram |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Ik heb het er een beetje vanaf kunnen halen, maarja, rest van die dingen zijn gewoon helemaal schoon... Maarja, is het eigenlijk normaal dat zo'n ding standaard 60 graden word op IDLE? Want toen was het rampszalig met de kaart, toen ook vaak vastlopers gehad. Ik heb er nu zelf een fan opgezet en temps zijn behoorlijk gedaalt ![]() Alleen de laatste tijd loopt mijn systeem weer muurvast met freezes... Ik heb de kaart eruitgehaald en werk nu met onboard vga, gaat tot nu toe perfect. Het systeem is opeens stabiel en werkt zoals het moet werken![]() Scherpere foto's zijn onmogelijk omdat het zon klein pokkedingetje is. Misschien toch brakke videokaart? Ik ga vanmiddaag na het werk even langs de shop waar ik hem heb gekocht. Greetz, Joram Laatst gewijzigd door Joram : 30-08-2008 om 13:27. |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Groot kans dat die mensen dan zoiets zeggen van "Ja, maar wat jij erop draaid is die kaart ook niet voor bedoeld" Een passive geforce 8500 is nou ook niet echt gaming materiaal. Aan de andere kant zou het toch zeker wel vista aan moeten kunnen, en je gaf al aan dat je daar ook problemen mee had. |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Vista draait PERFECT. Het is de vga die brak is.... Ik had eerder al VÉÉL meer problemen ermee omdat dat kreng zo heet werd.... Dat is een klein beetje opgelost door zelf een fan op het passieve blok te monteren i.v.m GARANTIE.. Want ik ken dat, ''ja je hebt ermee zitten knoeien ''Nu met de onboard draait het zelfs met Vista best redelijk, kan de graphics net aan en loopt niet vast, met de 8500 WÉL. Ik ga vanmiddag even langs de pc shop waar ik hem heb gekocht en even verhaal halen. Groot kans dat die mensen dan zoiets zeggen van "Ja, maar wat jij erop draaid is die kaart ook niet voor bedoeld" Dat is niet mogelijk, die vent heeft Vista en die kaart voor mij geinstalleerd, hij heeft hem mij zelf aanbevolen ![]() ![]() Greetz, Joram |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Dankje, ik ga nu nog even mijn 8500GT gebruiken, maar als iemand hem voor een leuke prijs wil overnemen ga ik eerst 1 nieuwe erin doen en dan over een tijdje een 2e erbij voor SLI ![]() Greetz, Joram Laatst gewijzigd door Joram : 31-08-2008 om 22:37. |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Nouja, de vent van de pc shop heeft er wel veel verstand van... Heeft me vaak geholpen emt problems. Anyway, een fatsoenlijk mobo wilde ik toch al een keertje dus dan maar direct goed aanpakken emt een SLI mobo ![]() Greetz, Joram |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Iniedergeval was mijn systeem wel stabiel met onboard vga... Dus het zit hem wel in de videokaartkant. Ik hoop snel mijn mobo binnen te hebben (4launch is niet bepaald de snelste )Ook zet ik er 64 bits vista op als ik opnieuw installeer ![]() Greetz, Joram |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| systeem loopt vast | rietveld | Software Junkies | 6 | 11-07-2007 13:15 |
| windows loopt vast bad sector ? | hellraver | Software Junkies | 13 | 29-10-2006 15:50 |
| explorer.exe loopt steeds vast | tongue_of_colicab | Software Junkies | 2 | 7-04-2004 21:30 |
| Windows XP instal loopt vast. | dj_dysaster | Software Junkies | 8 | 7-02-2004 20:55 |
| niew pc slaat steeds vast en werkt niet goed | tongue_of_colicab | Software Junkies | 6 | 19-09-2003 16:55 |