| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Masterdam
| Hey people ik heb een probleem en heb al vana alles gedaan. This is tha case Oud: AMD Duron 1300 A7V333 1.6G DDR 2700 Allerlij ander shit (info nodig vraag maar) Nieuw: AMD Athlon XP 2400+ A7V333 1.6G DDR 2700 Op zich nix mis mee zou je zeggen.. MAAAAAAAR =<>= Alles werkt behalve dat mijn moeder bord het perfect doet met zowel 1 als 2 geheugenmodules van 512. Maar op het momnet dat ikde derde erin plug wil ie niet opstarten blijft ie heel lang in XP Prof. Opstart scherm hangen. En geeft ie dan dat irritante blauwe scherm met witte letters. En dan reboot ie. Alle slot's werken want met 1x512 in alle geprobeert doet ie het. Met 2 in alle mogelijke standen doet ie het. Maar op eht moment dat ikde derde erin plug weigert ie. Bios is geflashed en geupdate. Dat is het niet. Heb ook al in de bios gekken helpt niet. Heb ook opgestart met nix erin (scanner printer alles eruit behalve het hoogst noodzsakelijke), het mag niet baten. Wie weet misschien wat er aan de hand is. Thnx en greetz Raven |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 maart 2003 Locatie: #NijNtje
| windows kan niet overweg met meer als 1 gig geheugen toch? correct me if im wrong probeer het anders zo dat laastste bankje dat je er in wil doen, doe die er eens los in, zonder de andere 2, alstie het dan wel doet, ligt het iig niet aan het geheugen |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Misschien is het een ECC module? Of misschien zijn je 2 modules singelsided en doe je er dan nog een dubbelsided bij, dit kan ook voor problemen zorgen namelijk.
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? |
| | |
| | #4 (permalink) | ||
| Die twee opties: Citaat:
Citaat:
Iig bedankt maar die opties zijn al geprobeert | ||
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| En als je dit plaatje er alleen in steekt doet hij het ook niet ? Anders is je geheugen kapot. Doet hij het wel, is je slot van het moederbord waarschijnlijk defect of niet goed schoon!
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
{EDIT}Op mijn ouwe proc werkten alle slot's en alle reepjes naar behoren dit probleem is er pas sinds ik een nieuwe proc. erop heb gezet. Dus alles heeft gewerkt maar nu neit emer dat is het um dus juist {EDIT} | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| nee want elk slot werkt want ik heb ze in alle slot's geprobeert en met 512 in slot 1, 2 of 3 werkt ie dus de slot's werken en heb dit herhaald met alle module's. Maar icm elkaar werken ze niet. Module's zijn allemaal hetzelfrde allemaal op 2.5. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| sommige mobo's kunnen maar een bepaald maximaal geheugen hebben. bij mijne is dat 3gb, maar er zijn dr ook die dus niet 3x512 aankunnen omdat dat "teveel" voor ze is. misschien ligt het daaraan, probeer anders eens met 2x512 en 1x256 ofzo?! suc6!!!
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
Thnx voor de responce ik baal er echt van >o | |
| | |
| | #11 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: hulsberg city
| Citaat:
![]() misschien n bepaalde functie in het bios aanpassen? dat ie misschien 2 modules op double speed heeft, en de 3e niet meer mee laat werken ofzo. anders toch maar ns contact opnemen met fabrikant van moederbord, of de modules s checken op n ander mobo
__________________ Peugeot Speedfight 2 lcdd ownage! Incl. Snelle Malossi setup :w | ||
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 april 2003 Locatie: C:\>
| op welke snelheid wil je die reepjes hebben draaien? veel geheugen en op 333mhz kan nl problemen geven hoewel het officieel wel zou moeten kunnen. draai je nog op T1, want k denk dat dat n beetje tehoog is gegrepen met 1,5gig.. whoei 1,5gig aan ram ![]()
__________________ www.overclockers.nl |
| | |
| | #15 (permalink) |
| 1.6 (hij ziet 1.6 G) aan ram is lekker met gamen maar ik gebruik autocad.......3dstudiomax.......viz en allerlij render programa's tegelijkertijd dus dan is het echt nodig. Op een ander mobo ook al geprobeert en daa werken ze wel en op dit mobo werken ze ook. ICM een andere proc. Dus het is idd errug vreemd. Maar intellingen in CMOS.... had ik ook al aan gedacht maar welke instellingen. Contact met fabrikant al gedaan maar ja dit soort dingen gebeurt mij altijd in 't weekend als ze neit werken. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| PC start niet meer door | flupke | Software Junkies | 16 | 15-11-2006 22:02 |
| Pc start niet meer op | _PhanToM_ | Hardware Junkies | 7 | 7-10-2006 20:23 |
| pc start windows niet meer op | Nike | Hardware Junkies | 21 | 17-06-2005 14:50 |
| [CO] na OC start hij niet meer op | Code-X | Cooling & OC Junkies | 8 | 27-01-2004 15:22 |
| Pc start niet meer op | Masterslave | Hardware Junkies | 9 | 30-07-2003 19:26 |