| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 september 2007 Locatie: Ekeren (Antwerpen)
| Probeer ze inderdaad eens anders of op een andere plaats te monteren, helpt dit niet, zet je gegevens dan op een andere schijf en laat chkdsk er eens op los (indien dit je niet veel zegt *LINK* voor meer info ![]() ). Vind hij dan enorm veel fouten kan je ze bijna net zo goed weggooien... Vind hij bijna geen fouten of weinig fouten, dan kan je het /f commando toevoegen(zie opnieuw link voor info ). Maar let wel op dat er geen gegevens meer op de schijf staan die je nog nodig hebt! Verder loop je ook wel het risico dat de capaciteit van de schijf kleiner wordt omdat je door die /f toe te voegen alle kapotte sectoren zal laten herstellen en als ze niet hersteld kunnen worden dan worden ze gewoon uitgeschakeld (als dus heel je harde schijf defect is heb je natuurlijk wel geen capaciteit meer over). |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Gewoon een setje rubbers ergens vanaf halen en die ertussen schroeven, of je hdd op wat rubbers leggen om te proberen.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 november 2007
| ja natuurlijk ben ik een modder ![]() @Azariel: ik heb nog een 60 mm fan liggen die vroeger mn CPU koelde, dus die bouw ik er ook wel op btw ik heb mn hdd verplaatst, een centimeter of vijf los van de voorkant en het geluid is hoorbaar minder ![]() |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Wat je ook kunt doen, is net zoals ik gedaan heb, de schijven op zijn kant hangen, dan heb je nog maar 2 contactvlakken ipv 4. Als je daar wat rubbertjes tussen schroeft heb je ook goeie demping.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |