| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #5 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 9 januari 2006 Locatie: e-town (emmeloord)
| Zeker wel dat ie bestaat, het is het nieuwste van het nieuwste(en ook meteen HEEL erg duur) Intel skulltrial ![]() ![]() ![]()
__________________ Mijn systeem:| AMD Sempron 2800+@ 2 Ghz |Asus V9999 Gamers Edition | Asrock k7vt4a pro | 1 gb ram | Seagate 7200.7 80 gb hdd+Samsung 500gb hdd| Coolermaster extreme power 430 watt | Aerocool Aeroengine jr black |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
Ik vraag me eigenlijk ook af waar de topicstarter dit voor nodig denkt te hebben, ik draai hier nog steeds op een dualcore omdat een quadcore voor mij geen nut heeft. Ga je een database-server bouwen ofzo? ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 9 januari 2006 Locatie: e-town (emmeloord)
| Ik zie het nu idd, ik dacht zo dat het socket 775 was, naja die 4 pinnetjes meer of minder ![]()
__________________ Mijn systeem:| AMD Sempron 2800+@ 2 Ghz |Asus V9999 Gamers Edition | Asrock k7vt4a pro | 1 gb ram | Seagate 7200.7 80 gb hdd+Samsung 500gb hdd| Coolermaster extreme power 430 watt | Aerocool Aeroengine jr black |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 maart 2008 Locatie: The Hague
| ik heb hieraan zitten denken omdat ik een database server ga maken kijk naar CiP Red tunnel, maar een quadcore is mis tog ook wel goed. ik maak deze data server zodat ik met log me in waar dan ook in die pc kan om alles erop te zetten enzo. dat moet hij wel van meerdere pc's te gelijk aankunnen of begrijp ik dat verkeerd zoek ik dan fout dit staat in hardware omdat denk ik niemand een oud 775 dual-socketje heb maargoed iig bedankt iedereen voor zover
__________________ Everything in the world has its origin. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Ik weet niet wat voor database je wil gaan hosten, maar een 8-core heb je misschien nodig als je het forum van Tweakers.net wil gaan hosten of een zware bedrijfsapplicatie. Op een server zou ik trouwens geen LogMeIn gaan draaien, dat moet je via RDP (Windows) of SSH (Linux) doen ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 maart 2008 Locatie: The Hague
| oke en dan nog een vraag... wat voor OS kan ik er het beste opzetten ? er komt 4 GB werkgeheugen in windows xp X64 windows vista ultimate of een linux ?
__________________ Everything in the world has its origin. |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2008 Locatie: Haren
| Ik wil ook een servertje op gaan zetten, gewoon om voor mezelf bestanden op te slaan die ik van elke willekeurige plek kan bekijken / openen/ bewerken, maar ik weet niet hoe ik dat voor elkaar moet krijgen. Een klasgenoot zei iets over een FTP-server, is dit wat ik zoek? Welke OS en verdere software heb ik dan nodig? Alvast bedankt ![]() |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| FTP server met ondersteuning van PHP met FTP enabled. Dan kun je ook nog een Webftp script er opzetten. OS kan linux, XP, 2000, Unix wezen. Zelf zou ik gaan voor 2000 omdat ik schat van jou dat jij weinig ervaring met linux hebt (ik trouwens ook). Geef het barreltje 128MB-192MB-256MB ram en je hebt een goede server voor jouw taken. Spekkies? Een 400mhz celeron werkt nog (uit eigen ervaring ;P) |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
Als je niet bang bent om af en toe wat uit te zoeken, dan is Linux erg leuk en leerzaam om te proberen. Voor het opzetten van een FTP-, web- of fileserver zijn ook meer dan genoeg tutorials te vinden op het internet. Voordeel is dat het dan ook helemaal legaal is, vind ik bij een server altijd wat belangrijker dan bij een game-bak.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Socket 775 koeler | Bliksem | Cooling & OC Junkies | 5 | 17-06-2006 12:51 |
| socket 370 wc blokkies | whocarez | Cooling & OC Junkies | 23 | 14-06-2004 23:21 |
| van Socket 423 naar Socket 478 | Acrylic_MoD | Hardware Junkies | 16 | 22-08-2003 22:50 |
| [WC] Dual CPU | twan | Cooling & OC Junkies | 1 | 27-07-2003 21:52 |
| Socket 462 cooler | Ragon | Cooling & OC Junkies | 9 | 16-04-2003 11:47 |