| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 mei 2008
| Yep, dmv. jumper en batterij. Maar ik heb het pastatje geprobeert, maar het werkt niet. Dus RIP moederbord en RIP 8 hele euros voor het spulletje
__________________ http://forum.casejunkies.com/casemod...r-project.html |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| je hebt toch niet die hele tube pasta erop gesmeerd he? Maar dan nog, het leek me ook al sterk dat door die pasta je geen beeld meer had. Heb je wel een beeper aangesloten zitten om te checken of hij signalen geeft? |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: Ridderkerk
| Klinkt vaag, maar reset je cmos even. (met behulp van cmos jumper of even je batterij eruit halen en erin doen) Ik had er ook last van toen ik van grafische kaart veranderd was, na me cmos te resetten was het voorbij.
__________________ Intel c2d E6750, Abit Fatality Fp-in9 SLI, 2GB DDR2 800mhz, 7900GT-1950XT, 160GB Hitachi |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Citaat:
![]() Edit: Gevonden, het speakertje geeft nog wél geluid, als ik zonder werkgeheugen, video kaart hem aan zet
__________________ http://forum.casejunkies.com/casemod...r-project.html Laatst gewijzigd door IjsKoud : 28-05-2008 om 20:06. | |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Die beeper geeft bepaalde codes, de volgende link geeft je wat meer info hierover: PC Hell: BIOS Error Beep Codes Dat kun je misschien gebruiken om te identificeren waar het probleem zit. |
| | |
| | #25 (permalink) | |
| @blackwhizz, er zat er al een op mijn moederbord, duss ![]() Citaat:
Dus het moederbord is toch nog goed? Of zie ik dat nou verkeerd?Bij het opstarten geeft hij echter geen bliep, misschien disabled in de bios zelfs na resetten? ![]()
__________________ http://forum.casejunkies.com/casemod...r-project.html | |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Misschien klinkt dit als een hele domme vraag, maar bedacht me opeens dat ik ooit met mn oude pc hetzelfde heb gehad (hetzij maar heel kort) Toen was ik dus vergeten die extra 4 pins aansluiting van de voeding op het mobo aan te sluiten. Toen bootte hij dus wel maar gaf geen beeld. Maarja, je zei al dat je alles had gechecked, dus dat zal het geval wel niet zijn. Laatste optie die dan overblijft is al je hardware checken in iemand anders pc. Beeldscherm, GPU, geheugen en misschien zelfs je CPU. |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: Ridderkerk
| Dit vind ik echt heel raar. Je hebt in principe alles geprobeerd. Ik sluit me dan ook aan bij azariel. Hier aan de muur hangt ook een oud bordje. Hij bootte ook, maar gaf geen beeld. Toen heb ik hem vervangen, en het lag idd aan de mobo.
__________________ Intel c2d E6750, Abit Fatality Fp-in9 SLI, 2GB DDR2 800mhz, 7900GT-1950XT, 160GB Hitachi |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Bedankt voor alle hulp, maar helaas is het niet gefixt en na heel wat dagen kloten geef ik het toch op En ja ik heb alles geprobeert wat mij geadviseert is van 3 verschillende forums Tijd voor een nieuwe pc dan maar.
__________________ http://forum.casejunkies.com/casemod...r-project.html |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Geen beeld meer | shiftie_m | Hardware Junkies | 7 | 9-10-2005 12:25 |
| Geen beeld meer | Budgie | Hardware Junkies | 5 | 27-01-2004 18:22 |
| geen beeld meer | delicious112 | Hardware Junkies | 18 | 27-01-2004 17:04 |
| Geen beeld meer? wat moet ik doen. | black magic | Hardware Junkies | 25 | 11-11-2003 09:46 |
| UT prob! Donker beeld en geen detail meer | crep8 | Software Junkies | 10 | 16-08-2003 22:46 |