| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 maart 2008 Locatie: Houthulst_belgium
| Dag beste CJ,s Ik heb onderdelen voor een nieuwe pc aangeschaft. Hier zijn de onderdelen: Moederbord: ASUS-P5K-E wifi socket 775 intel p35 Processor: Intel-core 2 quad Q6600 2.40 socket 775 grafische kaart: asus en9800GTX /HTDP/512m/A 512MV PCI Express Nforce 980 Voeding: OCZ-700 watt GAMEXSTREAM power supply Harde schijf: Samsung 500 GB Dvd drive: Samsung-SH S203D/bebe zwart sata 20x DVD-RW Ram-geheugen: Premium-2048MB DDR2 PC6400 800Mhz Besturingsprogramma: Vista Premium Behuizing: Antec Ninehundred Ik heb nu alles gemonteerd in de behuizing en toen ik hem heb opgestart leek alles in de case goed te werken, maar ik krijg geen beeld en de pc maakt ook geen bieps. Kan iemand mij helpen! BTW: het is mijn eerste keer dat ik een pc in elkaar steek! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 januari 2008 Locatie: Kampen
| neem eens een kijkje op de volgende link Hangen en Opstartproblemen troubleshooter - Processors, Mobo's & Geheugen - GoT |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Waar dit aan kan liggen is voor de meeste mensen waarschijnlijk een grote gok aangezien er vrij weinig gebeurd. Waarom je geen bleepjes krijgt zou wel te verklaren zijn door het feit dat je hoogst waarschijnlijk geen speakertje hebt aangesloten (die tegenwoordig geloof ik zelden nog standaard worden meegeleverd) |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 september 2007 Locatie: Ekeren (Antwerpen)
| om zeker te weten wat het probleem is zou je eigenlijk elk onderdeel apart moeten kunnen testen vrees ik... Ik zou zo zeggen zoek iemand die ook een socket 775 moederbord heeft en begin dan onderdeel per onderdeel te testen. Dat is denk ik de enige/makkelijkste manier om zekerheid te hebben en dan kan je gewoon terug naar de winkel gaan met het onderdeel dat niet werkt... |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2007 Locatie: Veendam
| Hoi.. Weet je zeker dat je alle kabels hebt aangesloten? Ik heb wel eens die 4-pins aanluiting op mijn moederbord vergeten aan te sluiten (van voeding), dan gaan alle fans draaien maar dat was het dan ook.. ![]() |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: Ridderkerk
| Ik denk dat ik weet wat het is. Kan het zijn dat je mobo kortsluiting maakt met de kast. Heb je de goudkleurige dingetjes die je bij je kast meekrijgt erin gezet waar jeje mobo vast schroeft, Probeer je pc eens op te starten zonder de behuizing dus haal alles eruit ens tart hem op (bijna alle moderne moederborden hebben tegenwoordig een power switch op de mobo vlakbij de CMOS jumper)
__________________ Intel c2d E6750, Abit Fatality Fp-in9 SLI, 2GB DDR2 800mhz, 7900GT-1950XT, 160GB Hitachi |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
Als je iets laat vallen kunnen er in de printplaat scheurtjes ontstaan, of chips los raken. Eigenlijk heb je geluk dat het helemaal niet meer werkt, want als zo'n scheurtje soms wel contact maakt en de andere keer niet, krijg je op de meest willekeurige momenten hele rare vastlopers. En zie dat maar eens met zekerheid te achterhalen ![]() | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| samenstelling | dafido | Casemod Junkies | 3 | 16-09-2006 09:12 |
| [nvidia drivers] major problemen met nieuwe drivers!! | kaozz | Software Junkies | 3 | 23-11-2004 16:02 |
| Samenstelling pc. | !c3c0ld | Hardware Junkies | 9 | 29-08-2004 11:53 |
| nieuwe pc problemen | Ultima | Hardware Junkies | 3 | 6-06-2003 14:54 |
| Problemen met mijn nieuwe hardware | Tino | Hardware Junkies | 8 | 3-06-2003 08:30 |