| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2007 Locatie: Veendam
| Hallo.. Ik ben op zoek naar een stille voeding.. Hij moet ongeveer 450-500 watt leveren, geen lichtjes hebben, STIL zijn Het mag tot zon 50 euro kosten.. Wie o wie weet iets..? Of heeft mischien wel iets..? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik weet iets en heb ook iets, maar ik ben geen voedingen catalogus en ik vermoed dat de meeste mensen hier op het forum dat niet zijn. Heb je zelf al iets opgezocht, zijn er voedingen die je qua opties aanspreken of juist helemaal niet? Qua merken kan ik aanraden: Coolermaster, OCZ, Corsair, Tagan en er zijn ongetwijfeld nog meer merken die goed spul leveren maar die ken ik niet allemaal. Ga eens op de websites van deze fabrikanten kijken of ze voedingen hebben die aan jouw eisen voldoen en zoek uit of die ook binnen jouw budget passen ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Er is natuurlijk een verschil tussen stil en stil Wil je een echt super stille voeding? of gewoon een voeding die niet al te veel lawaai maakt? Echt stille voedingen zal je ben ik bang niet vinden voor €50, je komt dan snel bij de zalmans met een passief koelingsblok etc. De merken die Demoniac al meld zijn gewoon goede voedingen en die fabrikanten zijn over het algemeen altijd wel bezig met het relatief stil maken van hun product. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: Ridderkerk
| Uit ervaring weet ik dat de RealPower Serie van Cooler Master vrij stil is. Het is ook nog eens modulair. Kost niet extreem veel voor een modulaire voeding 69 voor 520watt @ alternate .
__________________ Intel c2d E6750, Abit Fatality Fp-in9 SLI, 2GB DDR2 800mhz, 7900GT-1950XT, 160GB Hitachi |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Modulair betekend dat de kabels allemaal los erbij zitten en doormiddel van connectortjes in je voeding worden gedrukt. Zo kun je dus al de kabels die je niet nodig hebt weg laten. Dus minder zooi, wat vaak weer beter is voor je airflow etc. Zoiets als het volgende plaatje: ![]() |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2007 Locatie: Veendam
| oke thx.. dacht dat het iets met de manier waarop het stroom omgezet word te maken had.. :P heb even gekeken, maar vond niet echt iets stillers dan wat ik nu heb (Bluesil voeding).. Met dat cable management is zeker handig, maar als ik er verder niet op vooruit ga zonde van het geld.. Daarom dacht ik dat ik mischien een andere fan in kon bouwen, een Ultra silent fan.. Is dit gevaarlijk voor het koelen..? (te weinig luchtverplaatsing..) |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Je kunt zowiezo een andere fan inbouwen. Als jouw voeding constant blaast, is dat overbodig. Ik raad je aan een fan in te bouwen met een temperatuur regeling.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 januari 2008 Locatie: Maassluis
| Ik heb zelf een OCZ StealthXStream, kost 69 euro en heeft 600 wattjes met 2 PCI-e aansluitingen dus je hebt voor de komende paar jaar dan wel genoeg qua voeding. ![]()
__________________ Foxconn MCP61P | AMD Athlon X2 6400+ | 2GB Ram Kingston | Asus EN8800GT | SoundBlaster Audigy SE |640 Total Disk | SyncMaster 203B | G15 | G9 | Antec 900 |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 mei 2003
| OCZ zou ik niet aanraden, heb er zelf ook een zon voeding ( 700w gamersXstream) Echt een herrie ding. Ik heb gister een PC gebouwd voor een vriend en naar aanleiding van ee ngoed review voor hem de Corsair voeding geregeld, 650 watt 70 eur , super stil ding. Over beQuiet heb ik trouwens een goed verhaal gelezen in de hardware.info, schijnen de stilste te zijn!** We hebben het hier wel over echte TOP voedingen met een zeer hoge efficienty. Cooler Master doet het BTW erg goed in de goedkopere klasse ze zijn ook best stil. Ik vraag me af waaro mje 450 of 500 watt wilt wat is je doeleind? Videokaart type ?Laatst gewijzigd door Hellion : 19-05-2008 om 10:13. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Stille voeding gezocht | _PhanToM_ | Hardware Junkies | 7 | 8-08-2007 21:16 |
| Stille cases | IceBase | Cooling & OC Junkies | 0 | 24-04-2005 18:01 |
| Stille voeding | toetje | Hardware Junkies | 5 | 26-02-2005 22:53 |
| Linux icm stille hdd | Hellfish | Software Junkies | 0 | 28-05-2004 20:39 |
| Stille 120 GB HD gezocht | Mojo^PowaH | Hardware Junkies | 18 | 9-07-2003 18:06 |