| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 januari 2008
| Hallo, Ik ga nieuwe RAM modules kopen maar nou zit ik te twijfelen tussen 2 setjes: Deze OCZ OCZ2N10662GK, 2048 MB, DDR2, PC8500, 1066 MHz, 2 x :: Azerty Hardware en deze: Corsair TWIN2X2048-8500C5D Dominator, 2048 MB, DDR2, PC8500, 1066 MHz, 2 x :: Azerty Hardware Nu is die van OCZ SLI Ready.. heeft dat nog enige nut? Of is die van Corsair ook SLI Ready alleen staat het er niet bij.. Welke zouden jullie nemen? Ik heb ook reviews gezocht en de corsair dominator kwam er wel goed uit!
__________________ Wie dit leest kijkt op zijn beeldscherm |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| SLi Ready Memory is een marketing trick. Ze laten je meer betalen voor alleen EPP. EPP houd in dat automatisch de juiste voltages en timings worden ingesteld op een nForce chipset. Een beetje handig iemand kan die ook zelf wel instellen ![]() Lekker voor die Corsair gaan, die klokken nog harder over ook ![]()
__________________ Verlaat CJ met een knal |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| NZXT Guardian, are you ready for battle? | R@mon | Frontpage Discussie Forum | 15 | 8-07-2004 10:40 |