| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 april 2008
| Hallo, ik heb gisteren mijn nieuwe systeem in elkaar gezet wat perfect ging, alleen met de eerste keer opstarten begonnen de problemen... Ik zal eerst mijn systeem even opsommen:
Ik heb toen mijn cmos gereset zonder geluk... de geheugen modules los gehad en wederom cmos gereset en het systeem starte op... Nadat ik vista geinstalleerd had liep het systeem om de haverklap vast. Ik heb de computer op een normale manier uitgezet, maar vanmorgen wou hij weer niet opstarten... Nadat ik 1 geheugen module had verwijderd starte het systeem wel weer op en ik zit er ondertussen al bijna een dag op te werken... Natuurlijk zou ik graag de 2e module er ook bij hebben! heeft iemand al eens van dit probleem gehoord? ik hoop dat iemand mij kan helpen greetzzz |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Wat als je op 1 module draait en deze eens omwisselt me de andere? Doet die het dan wel of heeft hij dan nog steeds dezelfde kuren? Leuk systeempje overigens!
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 april 2008
| Citaat:
dussssss module kapot?... | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Als hij het met die andere module wel gewoon doet lijkt het me dat er iets is met die module? Je hebt ze in de juiste slots geprikt veronderstel ik?
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Asus heeft meer problemen met geheugenbalkjes. Dus misschien moet je proberen de balkjes in de andere slots te prikken.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Kijk even op de asus site, bepaalde merken/type reepjes willen wel eens nukken vertonen op een asus platform.
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| geheugen probleem | DaLamaMan | Hardware Junkies | 7 | 17-09-2007 19:50 |
| [GZ]Geheugen | Backsmash92 | Recycle Junkies (V&A) | 1 | 19-08-2007 15:51 |
| Geheugen probleem | tvdh | Cooling & OC Junkies | 4 | 15-05-2007 07:40 |
| Geheugen probleem | monkeyman | Hardware Junkies | 3 | 13-09-2005 15:53 |
| geheugen probleem. | GBCHEATER | Hardware Junkies | 10 | 10-10-2004 21:47 |