Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Hardware Junkies
Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen!
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 29-03-2008, 14:25   #1 (permalink)

Question [Nieuw] Upgrade binnenkant [PC]

Beste mensen,

weet niet zeker of het hier nog mag, op GoT is het inmiddels verboden, maar toch wil ik jullie deskundigheid vragen bij mijn nieuwe systeem. Als het niet mag, dan maar gauw op slot dit topic

Ik ben toe aan een toekomst gerichte pc, die over een jaar of 3 á 4 nog perfect mee moet kunnen komen. Dit omdat ik binnenkort mijn eigen huisje ga kopen en dan geen geld meer heb om mijn computer up te graden.

Heb het volgende samengesteld en zie graag jullie reactie hierop, wat er eventueel verbeterd kan worden.

[*] Moederbord:
Asus Maximus Formula

[*] Geheugen:
Corsair TWIN2X4096-6400C5 G 4096 MB, PC6400, 800 MHz

[*] Processor:
Intel Core 2 Quad Q9450 2.66 GHz, 1333 MHz, 12 MB, ES versie? <--- vraag over

[*] Beeldscherm:
HP TFT W2408h 24 Inch, 5 Ms, 2 Speakers, Zwart

[*] Grafischekaart:
Club3D Radeon HD 3870 X2 1024 MB, PCI-e 16x

[*] cpu koeler:
Scythe CPU Koeler Mugen

[*] DVD speler:
LG DVD-ROM GDR-H20NRBBB 16 X, 52 X, SATA, OEM, Zwart

[*] DVD brander:
NEC AD-7203 S-ATA, Bulk, Zwart

[*] Voeding:
Antec Neo HE500 (heb ik nog)

Of alles goed samen gaat weet ik niet, denk het wel maar 100% ben ik daar niet van. Gezien het systeem lang mee moet gaan is het misschien in de toekomst ook belangrijk dat ik het kan overklocken.

Processor; Ik kan van iemand (vertrouwde handel) een Q9450 overkopen voor een vrij laag bedracht, het gaat echter (geloof ik) om een ES versie. weet alleen niet wat dit inhoud.

Beeldschrm; Dit beeldscherm lijkt mij uitstekend geschikt om video's op te kijken, op te gamen en eventueel later als televisiemonitor te gebruiken. Iemand een commetaar hierop of een alternatief wat misschien nog wel beter is?

De rest van de onderdelen zoals kast, hdd's en dergelijk heb ik. Dit alles gaat in een Antec P180b, wat ruim moet voldoen lijkt mij zo!

Ik zie jullie reacties wel tegemoet.

Greetz,
Jarnoootje
Jarnoootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-03-2008, 15:28   #2 (permalink)

SupReme's schermafbeelding

Standaard

ES houd Engineering Sample in. Dat houd in dat deze handpicked is, en dat houd weer in dat je dus een hele goede 'batch' (serie) krijgt. Deze klokken vaak heel goed over, en zijn vaak ook verkoopbaar voor een euro of 600.

Je beeldscherm, prima keus.

Over je moederbord. Ik denk dat een Asus Maximus formula zonde is van het geld. Het is een geupgrade P5E. Ik zou gewoon voor een P5E gaan, mits je echt flink wilt gaan overklokken.
SupReme is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Cpu upgrade...S Tha Godfather Hardware Junkies 9 15-03-2007 21:17
Binnenkant van kast spuiten BooN Casemod Junkies 5 30-01-2007 23:57
Binnenkant verven, zonder gevolgen?? BlackPearl Casemod Junkies 14 8-08-2006 01:11
Upgrade => 775 Gekalseendeur Hardware Junkies 3 19-05-2006 19:52
Pc upgrade Imro Hardware Junkies 1 21-09-2005 15:20

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.