| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Bekend ''euveltje'' is bij deze sets; het welbekende ''plop'' geluidje. Wanneer je je licht aan doet. Ik zelf heb er zelf niet echt last van. Toevallig laats 1x gehad (op 1,5 jaar tijd) dus eeh... Wat jij bedoelt met storen kan misschien?! zijn bij de Z5450, die hebben n.l draadloze rear speakers. Ik heb er iig nog nooit van gehoord...
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Ploppen is inderdaad niet zo vreemd, dat heeft te maken met de capaciteit van elco's in de voeding. Als de capaciteit van de elco's inde voeding groot genoeg is vangen de elco's het spannings dipje of piekje dat de schakelaar veroorzaakt op door extra vermogen te leveren of juist het extra vermogen op te slaan. Als je voedingen iets minder is hoor je het piekje of dipje in de spanning, dit is het plop geluid.
__________________ 0x0539 Elektronica Junk. |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Hoe het kan dat mensen radio horen op hun Logitech-speakersets snap ik ook niet, want de frequentie waarop radio wordt uitgezonden is zoals Gizmo zegt vele malen hoger dan de frequentie van het geluid op je speakers. Maar ik heb er inmiddels al tientallen meldingen van gezien op diverse fora. |
| | |
| | #37 (permalink) | |
| Geregistreerd: 14 maart 2008 Locatie: Houthulst_belgium
| Citaat:
in België is het maar 299€ meer voor de Logitech Z5500 (Mediamarkt). | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| 5500 vs. 5200 vs. 9600 | GoTMoRe | Software Junkies | 2 | 24-05-2004 20:14 |