| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 januari 2006 Locatie: Rotterdam
| Hey, aangezien mijn systeem best wel verouderd is ben ik toe aan een nieuwe pc, nieuwe jaar nieuwe pc. Als ik op mn pc ben dan zit ik vaak op MSN, en dan is firefox ook altijd aan. Ik hoef dus geen ultra game machine te hebben ofzo. Wel speel ik GTR 3, en diverse simulators (Flight Simulator 2004, Ship Simulator 2008 kan ik ook nog net spelen). Ik zou nog wel graag Flight Simulator X willen spelen, maar dit is niet echt een must. Wat ik ook moet kunnen is office, maar als dat op deze pc kan draaien moet dat ook op mijn volgende kunnen. Ook heb ik geen randapparatuur nodig (geen beeldscherm, behuizing, boxen e.d.) Mijn budget is 250-275 euro, ja het is weinig, maar ik hoef niet veel dus dat valt eigenlijk mee. Wat ik nu ongeveer heb is dit: *KLIK* Een goede prijsqualiteit verhouding is wel een must Wat kan er nog allemaal beter? Misschien klopt het niet helemaal want ik ben nog niet zo'n expert op hardware gebied Bvd, Yannick
__________________ "CJ, bedankt voor de leuke tijden" |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Je zou nog een tientjes kunnen besparen op 1 gig in plaats van 2 (maar voor die prijs zou ik er lekker 2 gig in laten zitten) Verder misschien een mobo van 40-50 euro, heb je weer een tientje extra om in je GPU of CPU te stoppen. Maar dat zijn allemaal hele kleine stapjes. Wat je er nu hebt staan zal idd wel voldoende zijn voor wat je wilt. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Tja... Mijn budget is inderdaad laag, en misschien neem ik zoals Azariel zegt een goedkopere moederbord en een iets duurdere GPU. Dan heb ik nog 1 vraagje, zou ik Vista en/of FlightSimX aankunnen?
__________________ "CJ, bedankt voor de leuke tijden" |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
![]()
__________________ "CJ, bedankt voor de leuke tijden" | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 maart 2007
| Citaat:
. Niet echt een pretje.. | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Eens met DeLamaMan, onboard is gewoon echt crap. Ik zou gewoon nemen wat je in je startpost zette, Die red de flightsims wel, niet op hoge kwaliteit, maar daar draait het niet echt om bij jouw, als ik zo kijk.
__________________ Verlaat CJ met een knal |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Deze kaart is echt een ziek goede deal binnen jouw budget: http://www.azerty.nl/producten/produ...ce-7900gs.html Daarmee kan je echt wel redelijk gamen. Vervolgens bespaar je op het moederbord en neem je een snellere CPU. http://www.azerty.nl/producten/produ...k9n6sgm-v.html http://www.azerty.nl/producten/produ...lon-64-x2.html Als het goed is past dat binnen het budget. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Nieuwe voeding, nieuwe kast, verlichting knippert, boot niet | hellraver | Hardware Junkies | 5 | 15-08-2007 19:38 |
| Nieuwe PC, hulp nodig | PsychoBram | Hardware Junkies | 71 | 16-07-2007 17:18 |
| Nieuwe beginner !hulp! | Skam | Casemod Junkies | 15 | 10-07-2007 16:02 |
| Hulp bij nieuwe Grafische kaart gezocht . | CM_Leon | Hardware Junkies | 5 | 4-04-2006 20:51 |
| Hulp nodig met nieuwe inkoop | ThaBram | Hardware Junkies | 21 | 28-06-2003 19:00 |