| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 september 2007
| ik heb al twee keer gehad dat mijn beeldscherm ineens uitging en er kwam een blauw scherm met de tekst: out of range H 92.4k V 114.5 dan was de 92.4k rood knipperend. ik gebruik het beeldscherm als 'uitgebrijd beeldscherm'. wanneer ik de resolutie verandere ging het beeld weer normaal, en zette ik het weer terug bleef hij normaal. toe het blauwe beeld aanstond kon ik ook niet in de menu komen van het beldscherm zelf wie weet wat het is? Edit: auto is nu out |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Ik denk dat de foutmelding is: Out of range, of heb ik dit nu verkeerd?
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2007 Locatie: Middelburg
| Mischien een kabel die loszit dat je screen af en toe geen signaal meer krijgt. (lijkt me onwaarschijnlijk):P
__________________ C2D E6300|Abit IB9|2gb OCZ Reaper hpc editie|Geforce 8600GT VF-900|Audigy 2|240gb DiamondMax|Razer Pro Solutions v1.6 http://www.freewebs.com/sandbox2/ |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Aangezien jij zegt dat "H 92,4k" knippert, vermoed ik dat het signaal wat je PC stuurt naar je monitor om horizontaal heen en weer te bewegen, te hoog is. Je zal dus een lagere resolutie of een lagere vernieuwingsfrequentie moeten instellen.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Zo hebben we op school een hele zooi computers onklaar gemaakt :P Dat out of range betekent simpelweg gewoon dat je monitor die frequentie/resolutie niet ondersteunt. Waarschijnlijk geeft je scherm dan ook een hele hoge piep. We hebben op school ooit een code gekend waarmee je instellingen op de pc kon verzetten. Dus ook de vernieuwingsfrequentie. Als je die te hoog zette kon het scherm dat niet meer aan, en sprong dus gewoon op een noodmenu. Zo hebben we ongeveer 10 pc's gedaan in de mediatheek Die systeembeheerder had maar 1 scherm wat die frequentie aankon, dus die zag je ook constant rondlopen met dat scherm onder z'n arm ![]()
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Is op iedere school anders.... Ligt aan de systeembeheerder. Die was nogal simpel, dus we probeerden gewoon combinaties met gilde en roermond :P
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Gewoon een wachtwoord raden dus :P
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #13 (permalink) |
| ook jammer is dat ze bij ons op school op de bios een wachtwoord hebben zitten. anders OC. maar nog een keertje proberen met een programmatje. :P ik heb trouwens niet meer het probleem. ik had in catalyst control center de verversingsnelheid eerst op max staan. maar in de monitor gegevens staan max van 120 Hz. dus dat er maar van gemaakt. bedankt voor jullie hulp ![]() |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Dat is reclamepraat, die 120 Hz doet ie waarschijnlijk op 640x480 :P
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Citaat:
en ik heb nooit een reclame praat gelezen van deze beeldschermen. ik heb ze bijde gekregen. allebij van een ander bedrijf. bij een van die twee zijn ze over gegaan op 15" tft of lcd (weet niet welke) ![]() | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Ruilen: TFT beeldscherm | Anonnymous! | Recycle Junkies (V&A) | 4 | 20-10-2007 07:56 |
| [TE KOOP] mid-range systeem | gertje | Hardware Junkies | 2 | 9-01-2007 22:03 |
| Beeldscherm spuiten | flupke | Casemod Junkies | 25 | 10-08-2006 08:39 |
| Mid Range Case Roundup | Ragon | News & Review Junkies | 20 | 27-01-2005 13:59 |