| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #18 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Ik zal hier ook ff een kort overzichtje plaatsen aangezien ik gisteravond ook de prijslijst van december binnen gekregen ![]() Dus hiergenoemde prijzen zijn van december en ik zal grove categorieën aanhouden: STANDAARD LCD 5" $55 5.6" $58 5.8" $48 7" $56-65 9" $84-88 TOUCHSCREEN LCD (with VGA) 7" $125 8" $125 8.4" geen prijs weergegeven 10.4" $142 Dit zijn ongeveer de prijzen vermeld in de prijslijst. Ik heb hier alleen maar schermpjes neergezet die gewoon los op een standaard staan, zonder CD speler, TV antenne en dat soort ongein, puur een los schermpje. Nu even over de schermpjes zelf, die standaard LCD-tjes zien er wel leuk uit opzich, nare is dat op de site die standaard LCD schermpjes niet te vinden zijn en exacte gegevens dus ook niet. 55 euro is echter niet veel inclusief verzenden voor zo'n goed schermpje, een PSone schermpje (wat ook ongeveer 5" is) krijg je tegenwoordig niet meer voor dat geld, laat staan al het gepruts wat er nog bij komt. Wat ik me echter wel afvraag is zijn deze schermpjes fatsoenlijk aan te sluiten op je PC? Voorbeeld: 5" TFT LCD monitor, 2AV*NTSC/PAL Dat is alles wat erbij vermeld staat. Ik neem aan dat er dan dus geen vga aanwezig is en video aansluitingen hebben nou ook niet zoveel computers...wat is de oplossing hiervoor? En ten tweede, Het gaat hier allemaal overschermpjes inclusief frame, met 10 knopjes op dat frame om weet ik het wat te doen. Dit zou nogal eens in de weg kunnen gaan zitten tijdens het modden... Iemand hier ideen over? EDIT: Ik heb een andere site van hun gevonden waar wel het volledige scala aan producten op staat (nog steeds zonder prijzen) http://www.vcanelectronics.com/asp/index.asp |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 december 2007
| waar je rekening mee moet houden is dat als je een video (PAL of NTSC) een beperkte bandbreedte voor het video, lees resolutie. Ik heb voor mijn projectje geprobeerd om via de video uitgang van mijn laptop zo'n display aan te sturen, niet echt geweldig. Voor dit soor t toepassingen is toch wel een beetje resolutie nodig, anders past er maar heel weinig info op een scherm. |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| PAL is 720 x 576 ofzo? Daar kan je inderdaad niet bijster veel informatie op weergeven.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 december 2007
| Als je een display zou kunnen aansturen per pixel zou tekst beter leesbaar zijn, de beperking zit hem in het video signaal wat maar 5MHz(4,75) bandbreedte heeft. Ik heb ergens in een van de forums eens iets gezien over het aansturen van een TFT via de VESA bus. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Alcatel one touch S583 | ThrillFreak | Area 1337 | 4 | 22-12-2006 12:45 |
| VL System Touch ONE PC Touch Switch | R@mon | News & Review Junkies | 1 | 4-09-2004 22:35 |
| Touch ONE | Tress | News & Review Junkies | 23 | 8-08-2004 02:38 |
| Touch one. | ^n0c3r | News & Review Junkies | 1 | 6-08-2004 15:21 |
| touch buttons verlicht | whocarez | Elektronica Junkies | 22 | 10-08-2003 22:00 |