| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2006 Locatie: België
| Hallo Cj's, Ik ben opzoek naar een DVD-RW(dus de DVD-speler die alles kan), en hier is de lijst: http://www.forcom.be/?cat=105&sub=OPT Wat ik wil weten is, welke is nu beter? De Samsung, of de NEC? Ik heb die samsung hier, en ik ben er wel vrij content over. Nooit niet eigenlijk last gehad. Soms heeft die wel rare streken gehad, maar dat gebeurd wel eens Ow ja, mijn budget is rond de €35 max en die DVD-speler moet uit die lijst geselecteerd worden, want er zijn geen andere goedkope winkels in de buurt.Dus, de Samsung of de NEC? Alvast bedankt. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2006 Locatie: Onstwedde
| Tja, over deze modellen kan ik niet al te veel zeggen. Maar de NEC brander die ik hier heb, is iets luidruchtiger dan de samsung uit de computer van mijn ouders. Weet niet of je dat heel belangrijk vind, en of dat met dit model van NEC nog steeds zo is. Verder ben ik zeer te spreken over de NEC. Hij leest en schrijft alles wat ik tot nu toe ben tegengekomen.
__________________ .:Carpe Noctem:. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Jup, Ik vind persoonlijk NEC ook de beste branders maken... Ik heb ooit met philips recorders gewerkt, maar die hadden van die regio's dat je over moest schakelen en dat dat maar een beperkt aantal keren kon... En met branden deed ie vaak moeilijk...
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Gezocht! | Warheart | Elektronica Junkies | 10 | 24-03-2006 21:19 |
| WC pro met MSn gezocht | Psylocibine | Cooling & OC Junkies | 1 | 11-12-2005 19:19 |
| Gezocht | o0witte0o | Casemod Junkies | 10 | 5-04-2004 07:17 |
| lshost.exe gezocht | eXistenZ | Software Junkies | 4 | 5-11-2003 13:00 |
| hd van een gb of 5 gezocht | nestor | Samen Kopen Junkies | 1 | 26-10-2003 19:23 |