| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Heb gister mijn asus p5w dh deluxe binnen gekregen en in het begin deed hij het goed maar toen ik terug kwam van school was het beeld zwart (fans etc deden het nog wel) en niks reageerde meer. Dus ik reset mijn pc, niks. Fans draaien wel maar het beeld blijft zwart. Ik denk fuck, wat is dit nou weer? maar na een bios reset werkte alles gewoon weer. Alleen iedere keer als ik mijn pc uitziet of opniew opstart moet ik de bios resetten. Ook als ik bios instellingen verander moet ik de bios resetten (kan dus geen bios veranderen opslaan). Ik heb de nieuwste bios, ik heb hem ook al opniew geflashed maar dat helpt allemaal niet. De overige hardware is wel goed want na een bios reset werkt het in windows gewoon allemaal goed. ps ik bedoel bios reset als in de jumper verplaatsen, dus geen reset in de bios zelf. Als ik mijn pc aanzet zonder bios reset blijft het scherm gewoon zwart al gaan de fans wel draaien. Is het trouwens ook handig om dit bord weer terug te vragen van een rma? ik had hem gekocht op aanraden van een vriend maar leest er toch veel slechten dingen over op internet. Ik heb ook naar de gigabyte ds4 zitten kijken, die lijkt me wel wat. Schijnt net zo snel te zijn maar lees er geen problemen over.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Even vooropgesteld: iets RMA sturen omdat het niet bevalt is in principe niet de weg om te bewandelen. Er is wel zoiets als de wet kopen op afstand. daarvan ken ik de precieze details niet maar het moet mogelijk zijn om binnen een bepaalde periode artikelen terug te sturen als je ze op afstand hebt gekocht. Dat shops er niet graag aan meewerken lijkt me bijna vanzelfsprekend maar als het goed is heb je dat recht wel. Als de problemen inderdaad terug te voeren zijn naar het moederbord dan kan een RMA natuurlijk wel. Om zekerheid te hebben zou je het bord moeten testen met andere componenten (ram, cpu, videokaart etc) en daarmee wat trial en error doen.
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 november 2006 Locatie: Hilversum, Noord-Holland
| Als het blijkt dat hij echt kapot is: terug sturen die handel! Voor de rest kan ik het niet met je eens zijn, de Asus P5W DH Deluxe is een van de meest stabiele mobo's op de markt! Ja, de 975X chipset is al wat ouder, maar hij draait nog steeds perfect hier. En nog retesnel ook! ![]()
__________________ Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!: Geen signature! Of toch wel? |
| | |
| | #5 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| Citaat:
Citaat:
Citaat:
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% | |||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |