| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2006 Locatie: België
| Hallo CJ's Ik heb een HDD van 400GB waarvan 20GB verdeeld is een andere partitie. Ik had dat gedaan omdat ik daarop Linux wou installeren, maar dat is uiteindelijk niet gelukt. Nu gebruik ik die partitie voor andere doeleinden. Namelijk, ik heb paar bestanden van m'n 400GB naar de 20GB verplaatst zodat er minder bestanden op de C: schijf zitten. Is dit verstandig, of toch niet? Maakt het iets uit? Of is het beter om m'n 20GB in m'n 400GB te stoppen? Zoja, hoe doe ik dat? Met wat doe ik dat? Alvast bedankt voor uw tijd om dit berichtje te lezen PhanToM |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Het aantal bestanden wat op je schijf staat boeit nix wat betreft opstarten en snelheid van je pc. Het aantal toepassingen en programma's wat je moet opstarten, dat maakt het verschil. Om je 2 partities te veranderen naar 1, ik raad je Partition Magic aan.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 mei 2007 Locatie: Spijkenisse
| Citaat:
Lekker relaxed vanuit Gnome en je hebt geen last van beperkingen doordat Windows aanstaat. Maarja, dat is mijn mening... :P En het is gratis ![]()
__________________ Dream it, mod it | |
| | |
| | #5 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 20 maart 2007
| Citaat:
| ||
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 april 2007 Locatie: Arnhem
| Ik gebruik vrij regelmatig PM en nog nooit problemen mee gehad. En PM hoeft niet perse geld te kosten, je kan 'm natuurlijk ook gewoon even down.. ik bedoel lenen van iemand. En hoezo gezeur van windows? Je geeft je wensen aan en na een reboot zijn die als alles goed gaat uitgekomen ![]() |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2007 Locatie: Cuijk/Linden
| Ik heb partition magic gedownload via die site, en als k nu mijn C verklein en een nieuwe partitie van de overige ruimte maak, dan slaat hij dit niet op.. ook niet als k op aply klik, hoe kan ik de aanpassingen opslaan? |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2005 Locatie: Sleeuwijk
| Misschien dat je hier even kan kijken waarom het niet werkt. Die manuals staan er meestal niet voor niks bij. Verder staat me bij dat je met een niet geregistreerde versie geen aanpassingen kan maken. Weet niet of je hem geregistreerd hebt. Verder zijn de wijzigingen pas van kracht na een reboot, net zoals Biokipje aangeeft. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Zoek de eerder genoemde GParted CD eens op dan. Kost niks, je boot Linux vanaf een CD dus er is niks wat je harddisken bezet houdt, ideaal. Partition Magic heb ik al veel te vaak data zien opeten.. ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 september 2006
| daarom raad ik liever kaserpsky boven PM aan. kaspersky kan ook een partitie met volumefouten herkennen waardoor de andere partities op die schrijf niet vernaggeld raken bij verandering en PM herkent dat niet eens en zegt dat er geen partitie is. |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 augustus 2007
| @demoniac Je hebt gelijk over data verlies na gebruik partition magic. Ik heb het 1 keer gebruikt dat programma en ik miste gewoon een paar gb toen ik later ging kijken. in eigenschappen van me schijf stond dat ik nog maar 20gb overhad van de 60gb en als ik dan ging kijken hoeveel bestanden er op die schijf stonden kwam ik op 25 gb over. Nadat ik partitionmagic er weer afgegooid had en windows opnieuw geinstalleerd had was alles weer zoals het hoort. Dus mij zal je dat programma nooit horen aanprijzen. GRT |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 juli 2006 Locatie: Culemborg
| Ik vind het sowiso geen goed idee om met je partities te gaan kutten terwijl er files op staan. Mij is dan het risico te groot dat er dingen fucked up raken. :/
__________________ Little Johnny was a chemist, little johnny is no more, for what he thought was H2O, was H2SO4. || AMD X2 4000+ || 3gb OCz D-CH 800MHz 4-4-4-15 || NVidia 6800 GT || Seagate 7200.10 - 250GB || =D |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Partitie hulp nodig | PsychoBram | Software Junkies | 9 | 30-08-2007 14:10 |
| Windows XP setup versnellen ( Home & Pro) | Don Zalmrol | Software Junkies | 5 | 6-03-2007 20:54 |
| Een aparte voeding maken voor 12V | _PhanToM_ | Elektronica Junkies | 21 | 30-01-2007 16:11 |
| Partitie vergroten | defecto | Software Junkies | 6 | 25-04-2005 16:44 |
| Aparte 120mm Fan CCFL. | Freakazoid | Casemod Junkies | 7 | 22-06-2004 15:51 |