| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 september 2007
| hallo ik draai alles op een msi k9a platium moederboard met 5600 x2 amd proc ik heb een probleempje met geheugen ik heb vier keer 1 gb geil 800 geheugen als ik er 2 keer 1 in doe start hij goed op maar zodra ik de andere 2 keer 1 gb in doe krijg ik niks in beeld en komt hij niet een sin die bios iemand een tip om dti uit te zoeken alvast bedankt Met Vriendelijke Groet Rick |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 september 2006
| verkeerde dualchannel opstelling? (goed naar kleuren kijken en anders handleiding) andere merken? (zeldzaam maar mogelijk) hebben beide dezelfde standaard voltage instellingen? zelfde mhz beiden? (hoort automatisch terug te klocken, maar gebeurd dit altijd?) |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
Het zou kunnen dat de geheugentimings wat losser gezet moeten worden, 4 geheugenmodules is namelijk een redelijk zware belasting voor je moederbord. Probeer eens om met 2 modules te booten, je geheugensnelheid en timings wat losser zetten en dan de andere modules er bij te steken. Mocht dat werken, kan je een paar uurtjes Memtest86 draaien om te kijken of het geheugen in orde is.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 september 2007
| als ik er twee in stop werken ze wel en boot ie wel op maar zodra ik de andere twee er bij in steek start ie niet op tevens heb ik ze geruild om te kijken of de anderen kapot zijn dat is ook niet het geval maar nu heb ik steeds dat de computer laad dat je een soort getik of geknars hoor net of hij het er heel moeilijk mee heeft alvast bedankt, |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [GZ]Geheugen | Backsmash92 | Recycle Junkies (V&A) | 1 | 19-08-2007 16:51 |
| Ram geheugen | frans | Hardware Junkies | 20 | 10-07-2007 18:58 |
| Geheugen | SupReme | Hardware Junkies | 6 | 6-07-2006 20:23 |
| RDR-geheugen | Dj Tw@n | Hardware Junkies | 22 | 25-12-2003 13:30 |
| Geheugen | AxeV | Cooling & OC Junkies | 38 | 9-07-2003 12:53 |