| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Hey! Ik heb het volgende probleem. Plotseling (reden onbekend) begint mijn toetsenbord raar te doen. Hij blijft namelijk permanent de pijl naar rechts indrukken (denk ik) waardoor ik in een tekst niets kan selecteren of typen een regel, woord of letter terug, omdat ik dan gelijk weer helemaal naar rechts beneden schiet. Aan de software ligt het niet, niets mis met de drivers enzo. Ik heb de pijltoets los gemaakt maar dat resulteert nergens in. Batterijen verwisselen ook niet. Ik heb een Logitech S510 draadloos tobo met officiele Logitech software. Is het defect denken jullie? Bedankt, GC_Vos Deze tekst kan ik ook niet meer editen om bovenstaande reden. Ik merk dat ik in menus ook niets kan doen omdat het steeds naar rechts blijft flippen. Zo'n smiley selecteren lukt bijvoorbeeld niet. EDIT: Vreemd, om de zoveel tijd gaat het probleem weg en komt het weer terug. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Ik heb exact dezelfde set Geweldig ding trouwens! Maar ff to the point, probeer eens je pijltje los te trekken en dan eens proberen om het schakelaartje wat eronder zit schoon te maken. Of probeer eens je tobo te reconnecten.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 november 2006 Locatie: Hilversum, Noord-Holland
| Heb je SetPoint er sowiso op? Anders moet je het even proberen zonder, misschien dat de drivers brak zijn?
__________________ Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!: Geen signature! Of toch wel? |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| In de laatste updates van setpoint staan niet die bugs vermeld dat een toets blijft hangen. Dus het ligt dan toch aan je systeem vrees ik... Je kunt eens proberen in je systeembeheer je tobo te uninstallen. Miss werkt een schone tobo-driver install wel...
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Pc restart ineens.(bij spel) | yuppie | Hardware Junkies | 11 | 2-12-2004 07:57 |
| Wat vind ik nou ineens>?> | ^n0c3r | Elektronica Junkies | 18 | 2-08-2004 15:18 |
| iexplorer.exe flipt! | GoTMoRe | Software Junkies | 13 | 2-08-2004 10:33 |
| PC zomaar ineens zwaar onstabiel. | Freakazoid | Hardware Junkies | 21 | 11-08-2003 01:07 |