| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2006 Locatie: vlaams brabant
| hallo junkies ![]() Ik had nog mijn oude pc staan, en een lokaal data/backup servertje kon ik altijd gebruiken. Maar de kast is nogal onhandig en lelijk :/ Dus ik heb hem ingebouw in een atx behuizing ben er volop aan bezig maar natuurlijk kan ik daar moeilijk zo'n ouwe dikke voeding van compaq insteken die zeer veel lawaai maakt.. Dus heb ik een simpel 400watt atx voedingkje gebruikt en erin gestoken, nu als ik hem wil opzetten draait de cpu koeler 1second en slaagt alles weer af :s dus kan pc niet opstarten. Met de originele voeding lukt dit wel.. Iemand raad ? Zou ik iets kunnen veranderen om het werkend te maken ? Bedankt ![]() (hoop dat dit het juiste onderdeel van het forum is..) |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Het heeft feitelijk meer met hardware te maken, zal het topic een kickje in die richting geven ![]() Wat ik denk is dat het ofwel een Compaq-voeding betreft (die afwijkend kan zijn ten opzichte van een standaard ATX voeding !) of dat die servervoeding iets extra's heeft zoals bijvoorbeeld een functie die de draaisnelheid van de fan bijhoudt, zonder dat signaal wil je pc dan niet werken.
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| bedankt ![]() Maar ik denk dat de compaq voeding aan gaat met een kort 1signaal van het mobo, en ook trug afsluit met dat. De nieuwe voedingen hebben een constant signaal nodig van het mobo denk ik. Zou dit kunnen kloppen ? Zoja die kabels verbinden ? of zou dit niet goed werken? |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Het is nog niet echt zoals het zou moeten, momenteel ligt/hangt hij gewoon in het cd/dvd rekje Ik ga wss proberen met paaar dikken schroeven hem tog vanachter nog vast te krijgen. Dan krijgen jullie zeker foto's te zien (Het word ook een modje dus ) |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Neonstaaf ombouwen | Raphtyl | Elektronica Junkies | 13 | 9-02-2007 18:27 |
| PS2 ombouwen... | snake526 | Area 1337 | 3 | 18-06-2006 10:53 |
| compaq deskpro upgraden | oki | Hardware Junkies | 12 | 15-09-2004 21:14 |
| Compaq Deskpro 2000 BIOS probleem! | Spike | Software Junkies | 5 | 16-02-2004 18:36 |
| LCD uit compaq storage server | Thomas | Elektronica Junkies | 11 | 13-02-2004 15:26 |