| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 april 2007 Locatie: Arnhem
| Hallo, Ik ben binnenkort jarig en dan vraag ik een nieuwe graka, ik denk zelf aan de Ati Radeon X1960 pro. Maar kan mijn voeding dit aan, het is een standaard ding van packard bell. Ik zal zometeen even editten en verdere specs postten. En is het dan niet meteen slimmer om een DX10 kaart te kopen? Ik ben voorlopig nog niet van plan om over te stappen naar vista, maar als ik dat zou gaan doen doe ik dat alleen voor DX10. Gr. Biokipje Edit: Linkje naar de specs van de voeding |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Nog nooit gehoord van een X1960PRO. :P Die 250W voeding is trouwens echt niet voldoende voor die videokaart, dus nee, dat zou ik niet riskeren. Je kan ook voor een HD2600XT gaan, die presteren bijna even goed voor hetzelfde geld, maar ze zuipen meer energie. Overigens heb ik zelf een X1950PRO waar ik erg tevreden mee ben. De kaart draait stabiel icm een 370W voeding (A-merk). |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| 250 watt is zoiezo wat aan de krappe kant. Maak even gebruik van de PSU calculator, weet je precies hoeveel je ongeveer nodig zult hebben.
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Oke, kan je een voorbeeld geven van een goede Be Quiet voeding voor een klein prijsje? Ik zal er over nadenken, en anders wordt het denk ik toch de CM. Wat bedoel je met 'Niet echt betrouwbaar' ? Btw, op het gebied van voedingen ben ik totaal niet thuis. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Neem ook eens een kijkje in het CJ shoppie... ![]()
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Die serie is echt de budget serie van Cooler Master. Er gebeuren nog wel eens ongelukjes mee. (Ontploffingen, rookpluimen) Op deze voeding draait een vriend van mij een E6600 met een 8800GTS. Als dit nog te duur is kan je je systeem ook gewoon op deze draaien. Voor nog minder geld valt er weinig 'aan te raden' en zou ik op marktplaats gaan zoeken. Je kan ook nog voor de Antec Basiq gaan of een goedkoop ding van Chieftec of Nexus, maar daar mag je niet teveel van eisen. In dat geval kan je nog beter voor die CM gaan. CJ shop |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Ik zat inmiddels al rond te neuzen in de cj shop Mischien ben ik nogal cheapass maar 50 euro vind ik nogal veel eigenlijk. Ik snap wel dat het vrijwel niet goedkoper kan maar voor iemand met een zakgeld budget Citaat:
| |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| 450 watt voeding is gnoeg, ik werk in een groot pc bedrijf en we maken soms systemen die voor dat bedrijf high end zijn en daar zit volgende in: evga 8800gt extreme 780 mb videokaart asus p5k moederbord intel quad core (weet niet welke) 4 gb geheugen. Dit systeem werkt vanaf de 400 watt stabiel daaronder kan ook maar dan zit je egt tegen de grens. Soms maken we er eentje die 350 watt bmerk voeding heeft dan zit er een evga 8800 gt 640 of 320mb in met een asusje p5k en 2gb. Meeste mensen zegen hoe sterker de voeding en hoe meer watt hoe bttr, maar zelfs psb voeding draait netjes en stabiel. De cm real power 450 watt is ook aan te raden. dus kijk wat je wil uitgeven en sla je slag.
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 november 2006 Locatie: Hilversum, Noord-Holland
| Citaat:
![]() Enfin, 450 moet genoeg zijn. Zeker als de rest van het systeem nog onder de 250W verbruikt.
__________________ Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!: Geen signature! Of toch wel? | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Nieuwe kast en nieuwe voeding | DaLamaMan | Hardware Junkies | 21 | 17-01-2008 20:57 |
| Artifacts op nieuwe graka | Sendar | Hardware Junkies | 8 | 15-09-2007 11:31 |
| Nieuwe voeding, nieuwe kast, verlichting knippert, boot niet | hellraver | Hardware Junkies | 5 | 15-08-2007 19:38 |
| Nieuwe Voeding | Samsung | Hardware Junkies | 12 | 4-04-2005 19:00 |
| Nieuwe voeding, welke? | Hummel-X | Hardware Junkies | 14 | 30-05-2003 07:57 |