| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Drivers updaten is het eerste wat ik zou doen.
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Misschien een andere usb poort gebruiken? Test ook eens een andere muis. Dit probleem heb ik nog nooit eerder gezien, dus ik weet niet wat er mis zou kunnen zijn. Zijn alle onderdelen nieuw? Zo ja, test de muis eens op een andere pc, ik neem aan dat hij zonder drivers ook wel werkt.
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Citaat:
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 april 2007 Locatie: Arnhem
| Je overbelast je mobo blijkbaar. Je mobo slaat ook kreten uit als je teveel toetsen indrukt. Je zegt dat hier op lijkt, maar is het persé nood zakelijk om zo snel te klikken? - Brinkdinges, zie je reactie nu pas hehe zou best kunnen :P |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 augustus 2007
| eens geprobeerd om de muis op ander plekken aan te sluiten. op de usb plek waar nu het toetsenbord zit heb ik t niet, bij de rest wel. ze zitten niet via de ps2 poort omdat t usb muis en toetsenbord zijn. het enigste probleem is dat ik in counterstrike nog punten heb dat ik niet kan richten ![]() |
| | |