| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 mei 2007 Locatie: Oss
| Hallo allemaal, ik heb enkele vraagjes. en een heel groot probleem ,. Ik was aan het counter strike zoals altijd maar toen plost viel mijn pc uit en krijg hm neit meer opgestart . Mijn moeder bord is niet kapot want de lampjes brande nog en voeding ook niet anders zouden de lampjes niet branden. Iemand een iddee wat het kan zijn? of toch maar naar de pc boer brengen . En het ergste is nog wel heb zondag een lan, en die is maar 1X per jaar en moet erbij zijn met die pc.Sorry als hij per ongeluk in verkeerde topic staat, help me aub. Mvg mark |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Dus je moederbord gaat wel aan, fannetjes draaien ook enzo? Tot hoever komt je PC? Voorbij de BIOS, of geeft ie gewoon helemaal niks?
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Topics doen wij niet op slot, tenzij het uit de had loopt of iets vergelijk baars.
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [GZ] 5mm zwart plexiglas | brinkdinges | Recycle Junkies (V&A) | 2 | 16-10-2007 20:53 |
| Zwart en zwart? | Niels van de Poll | Casemod Junkies | 6 | 2-07-2007 19:28 |
| Glazig zwart op mdf? | Eigeel | Casemod Junkies | 1 | 28-01-2007 10:22 |
| Zwart/wit beeld met tv-out | R@mon | Software Junkies | 5 | 1-04-2006 14:33 |
| zwart frontje | GBCHEATER | Casemod Junkies | 28 | 3-12-2003 19:48 |