| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 oktober 2006
| Ik zoek aan en uit knoppen voor computers. Ik weet niet waar jullie ze vandaan halen. Ik loop nou al een tijdje te zoeken, maar ik snap er niets van. Mijn vraag is hebben jullie een link naar een site, of een goede tip waar ik deze switches vandaan kan halen. B.V.Dank Broken ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 juli 2006 Locatie: Culemborg
| Aan/uit knoppen zijn doodnormale momentcontact schakelaars. Zo lang je ze ingedrukt houdt maken ze contact, en wanneer je ze loslaat wordt het contact verbroken. Voor je moederbord is deze korte puls genoeg om aan te kunnen schakelen. De schakelaars kun je in vrijwel elke elektronicawinkel vinden, in alle soorten en maten. Gewoon vragen om drukschakelaars. Als je keuze hebt tussen aan/uit en momentschaklelaars moet je dus moment hebben. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Voordeelverpakking Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: 51.9713252344, 6.2950180024
| Alle schakelaars zijn zo'n beetje wel goed. Je moet zoals mr.steintje wel op letten dat het een momentschaklaar is, die kun je herkennen aan dat ze terugveren.
__________________ Ga is lekker dood ofzo ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| bg-computers | Azariel | Shop Junkies | 3 | 4-01-2007 00:22 |
| Volume knoppen op tobo | GoTMoRe | Software Junkies | 3 | 6-04-2004 23:31 |
| Hey ik heb 4 computers over.... | Mr. van Dooremolen | Hardware Junkies | 30 | 14-05-2003 11:43 |