| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 november 2006 Locatie: Lier/Belgium
| Ik zit nu al een paar dagen te twijfelen over een tft scherm. Ik heb nu een samsung syncmater 930bf. Maar ik wil deze vervangen door een wide screen van 20 of 22 inch. Ook van samsung. Welke zou ik het beste nemen. |
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Dat is toch op de site van de fabrikant wel na te kijken?
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 10 januari 2006 Locatie: Hengelo
| Citaat:
Heb zelf ook de 226BW, wat een schoonheid echt genieten geblazen. Ziet er erg mooi uit, gamed er lekker en films erop bekijken is helemaal een verademing! Dat hij even hoog is dan een 19inch valt niet op, je beeld oppervlak is dusdanig groter dat het goed werkt! Het mag dan over widescreen gaan, wil je het forum niet widescreen maken met je afbeelding ? Dank u. Carpento | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het "Toon hier je werkplek/slaapplek/computerplek" topic | eXistenZ | Area 1337 | 55 | 13-04-2008 20:04 |
| "Noiseblocker X-Swing HDD Noise Reducer" De moeite waard? | annuh | Cooling & OC Junkies | 33 | 24-02-2007 08:38 |
| Het "grote" Laat hier je (3-D) imaging creaties zien topic | brantje | Area 1337 | 52 | 21-10-2005 17:04 |
| Waarom zijn er eigenlijk maar 2 "coole casemods"? | Jamba | CaseJunkies Support en Feedback | 4 | 21-09-2004 20:34 |