| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2006 Locatie: België
| Hallo allemaal, Ik heb een vriend en hij zit met een vraagje. Hij heeft namelijk gehoord dat sommige moederborden geen 2 x 2GB kunnen ondersteunen, waarbij dat je vreselijke problemen krijgt, als je er toch 2x2gb insteekt. En hij beweerd, dat dit moederbord ook één van die moederborden is. Klopt dat? Kan de ASUS Striker Extreme 680i SLI motherboard een geheugen van 2x2GB niet verdragen? Alvast bedankt. |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Denk het niet hoor... Citaat:
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... | |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2006 Locatie: België
| Dit is wat hij zei: Citaat:
| |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Asus-moederborden zijn de grootste zeikerds die ik ken op het gebied van geheugen, ik zou het risico dus niet nemen.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #8 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 19 december 2006 Locatie: Lelystad
| Citaat:
Via de volgende link vind je de qvl list van de asus page daar staat toch echt 1 2048 mb geheugen fabrikant op (ergens onderaan). http://dlsvr02.asus.com/pub/ASUS/mb/...xtreme_QVL.pdf Het was even zoeken en asus zijn site is niet snel maarja jij had hier waarschijnlijk ook al gekeken....? Hier is btw de handleiding.....Klikkerdeklik
__________________ "its nice to be important But its more important to be nice" | ||
| | |
| | #9 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 23 mei 2003
| Citaat:
.Ligt aan Windows software bedoel ik . Niet aan de hardware van de PC. ![]() | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Asus Striker Extreme & Intel Q6600 + 4 GB 800 Mhz Ram | BooN | Cooling & OC Junkies | 11 | 11-10-2007 19:52 |
| Asus Extreme N6600GT | Kaz'Duzar | News & Review Junkies | 7 | 11-11-2004 19:42 |
| Motherboard Prog. | wick3d | Software Junkies | 1 | 2-09-2003 11:19 |