| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #32 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2007 Locatie: Cuijk/Linden
| ik heb nou deze pc in elkaar gezet, dus eig niks veranderd van wat Vos had gemaakt, maar alleen een 400W voeding i.p.v. 450W en een andere case.. Dit is dan denk ik de PC die ik wil hebben.. Dit is een fijn systeempje? Word netwerk kaart standaard erbij geleverd, nee he? maar ik heb die toch nog 1 in mijn oude PC, dan gebruik ik die maar... en processor koeler koop k andere keer wel een nieuwe.. EDIT!: Inplaats van de Be Quiet voeding heb ik deze voeding gevonden, deze heeft 1 floppy aansluiting meer en 1 IDE en 2 S-ATA minder. Dat maakt toch niet veel uit.. EN HIJ HEEFT 150Watt MEER! *en het scheelt me weer wat geld, waar het bij mij omgaat :P* |
| |
| | #33 (permalink) |
| Sorry voor mijn 3 posts achter elkaar :P maar zoals je kan lezen heb ik het 1 en het ander aangepast. en ik heb nou dit systeempje bij elkaar gemaakt, dus RAM geheugen veranderd, Case andere gekozen en andere voeding.. Is dit ook nog goed. want dit scheelt me weer wat geld in vergelijking met wat Vos had gemaakt.. |
| |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Je weet duidelijk niet al teveel van computers. Zowel de 2 cpu koelers als die voeding zijn rommel. De merken die jij kiest maken budget producten, wat er ook staat bij de specificaties. Je laat je misleiden door de hoeveelheid vermogen van de voeding. Die Raptoxx heeft weinig rails en een lage maximum stroomsterkte. Ik bespaar je de technische praat en adviseer je om gewoon de BQT te nemen. De rest is ok, alhoewel MS-Tech wel rommel cases maakt, maar ja, wat wil je voor dat geld?
__________________ ! www.bouweenpc.nl ! |
| |
| | #35 (permalink) |
| het is inderdaar nit veel geld wat k voor de PC beschikbaar heb, maar ja.. Dus ik moet gewoon voor het AMD systeem gaan die jij had gekozen maar de case kan ik wel een andere nemen, want die Spire Blackfin ofzoiets was toch ook bagger? *het AMD systeem met 400W voeding en die andere case... |
| |
| | #36 (permalink) |
| Je mag die case best kiezen hoor, maar verwacht er niet teveel van... :P
| |
| | #38 (permalink) |
| Ik zou het echt niet weten. Ik heb zelf een MS-Tech kast en moet wel zeggen dat ze makkelijk modbaar zijn. Het aluminium is daarentegen makkelijk buigbaar maar datzelfde zal je met die Spire ook hebben. Voor weinig geld is dit het beste wat ik kan vinden: http://azerty.nl/producten/product_d...elite-340.html Dit is ook een goed merk en de case ziet er redelijk modbaar uit met zoveel 5,25inch front bays. http://azerty.nl/producten/product_d...9-economy.html ![]() Let trouwens ook op de levertijd.
| |
| | #39 (permalink) |
| Die eerste case had ik ook al bekeken, alleen dat is een mATX en dat was toch niet goed? die tweede heb ik ook al gezien en zat k aan te twijfelen, in dat stukje tekst staat dat er een grote Fan aan de rechterkant zit meen k. dat kan wel vet zijn |
| |
| | #41 (permalink) |
| Die kast is idd mATX. Die kasten zijn vrij klein maar als je een mATX mobo vindt kan het wel... Ik zou gewoon zelf een leuke case zoeken die binnen je bdget past, en op internet naar wat plaatjes zoeken.
| |
| | #42 (permalink) |
| Ik neem denk ik gewoon zo'n Spire Kast of een andere goedkope en die ga ik modden, past makkelijk in mijn budget dus ja.. En ik ga nou niet verder twijfelen over het systeem :P ik neem het AMD systeem die jij had samen gesteld met een goedkope kast, wel van azerty.. als je bij azerty een PC besteld zetten zij hem toch in elkaar? en werkt dit systeem gegarandeerd? Alleen Windows moet ik nog even zelf installeren dan of niet? |
| |
| | #43 (permalink) |
| Je moet bijbetalen om het in elkaar te laten zetten en ook om Windows te installeren. Azerty heeft het in elkaar zetten trouwens verneukt de vorige keer, maar het zal bij jouw wel goed gaan...
| |
| | #44 (permalink) |
| wat was er dan, moest je hem terug sturen ofzo?maar als zij hem in elkaar zetten, krijg je dan ook alle doosjes van de onderdelen mee geleverd? of wat O.o en zelf in elkaar zetten is toch niet zo moeilijk, hoop ik? anders zetten hun hem maar in elkaar en betaald me mam dat geld en verzendkosten wel.. Windows door hun laten installeren kost rond de 80 euro zeker? of wat.. |
| |
| | #45 (permalink) |
| Wat het kost kan je toch zelf even nakijken op de site... ![]() (PC van een vriend van mij) De vorige keer hebben ze een 8800GTS scheef tegen de harde schijf aan geduwd, waardoor deze uit het PCI-e slot stak. Ze waren zeker te lui om de harde schijf even te verplaatsen naar een andere bracket. Naja, meestal zal het wel goed gaan hoor, maar ik zou het zelf altijd zelf in elkaar zetten. Echt moeilijk is dat niet hoor.
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Heb nieuwe videokaart nodig ^^ en heb advies nodig... | Valkyrie | Hardware Junkies | 2 | 1-10-2006 14:10 |
| Wat hulp nodig | ShanXi | Cooling & OC Junkies | 14 | 28-05-2006 17:57 |
| ik heb hulp nodig | Fexion | Hardware Junkies | 18 | 25-01-2004 20:18 |
| Hulp nodig met nieuwe inkoop | ThaBram | Hardware Junkies | 21 | 28-06-2003 20:00 |
| Ik heb jullie hulp nodig :( | Phant0m | Area 1337 | 20 | 31-05-2003 09:23 |