| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 juni 2007 Locatie: Nieuwpoort(België)
| Hoi, nog maar eens een vraag. ik heb het asus striker moederbord zien staan en dit zal wel een van de betere moederborden zijn veronderstel ik. maar die heef sli ondersteuning en is ook nogal prijzig. nu ga ik maar 1 grafische kaart gebruiken en ga er ook nooit een 2de insteken. maar welk moederbord is gelijkwaardig aan de asus striker maar heeft maar ondersteuning voor 1 gra.ka. en is ook goedkoper? |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 juli 2006 Locatie: Culemborg
| Gelijkwaardig, ik neem aan dat je dan ook een Nforce 680i chipset wilt. Dit chipset is ontworpen voor SLI, en ik heb nog geen moederborden met dit chipset gevonden zonder SLI. Je kunt wel een SLI moederbord met bijvoorbeeld een 650i chipset kopen, maar deze zijn natuurlijk ook mnder sterk. Misschien heb je iets aan deze page. Wat ik trouwens net vind, het NVIDIA nForce 650i Ultra chipset heeft geen SLI ondersteuning, maar is wel sterk. Misschien kun je aan die kant zoeken? |
| |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 december 2006 Locatie: Lelystad
| Citaat:
www.alternate.nl www.sallandautomatisering.nl en wat mr.stijntje ook al in zijn antwoord aangaf bij "650i" en "deze" klik hier ook eens op
__________________ "its nice to be important But its more important to be nice" | |
| |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 november 2006 Locatie: Hilversum, Noord-Holland
| Voor een 650i bordje betaal je van 110 tot 160 euro. Een degelijk 650i bordje is de MSI P6N Platinum: KLIK Komt goed uit de test* en is ZEER betaalbaar. Verder maakt het toch niet uit of het Ultra is of niet? Als hij SLi is, is dat mooi megenomen lijkt mij, en qua prijs merk je er niets van :/ *Denk niet dat de prestaties zó goed zijn als die 680i monsters als de Striker Extreme, maar je komt er een heel eind mee qua prestaties.
__________________ Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!: Geen signature! Of toch wel? |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Hulp nodig bij het zoeken naar een VGA Driver... | Don Zalmrol | Hardware Junkies | 7 | 26-11-2006 16:18 |
| beeld flikkert als ik servers wil zoeken | christophe | Software Junkies | 3 | 5-01-2005 19:42 |
| [Bug] Poll / Zoeken | icezAz | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 26-02-2004 15:51 |
| Pool zoeken. | Freakazoid | Elektronica Junkies | 3 | 29-01-2004 18:07 |