| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 maart 2007 Locatie: brunssum
| Ik ben er weer. Ik wil degelijke game performance hebben, zodat ik eindelijk toch eens een goed spel kan spelen inplaats van altijd maar games kopen van 4 of 5 jaar geleden die zo irritant en saai zijn dat je na 10 minuten spelen ze weer terug naar de winkel brengt.
__________________ Ben weer terug |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 december 2006 Locatie: Lelystad
| Heb je al eens gekeken naar de frontpage newsposts die ik heb gemaakt, hierin kan je alles vinden wat je zoekt. Kijk eens op Hardware.info hier vind je een grote vergelijking tussen de verschillende processoren. In deze fronpage newspost vind je een heel artikel over de E 6750. Hou direct ook de frontpage van CaseJunkies in de gaten er komt namelijk een review aan van een test tussen 5 nieuwe p35 chipset moederborden. Dit maakt je keuze misschien wat makkelijker.
__________________ "its nice to be important But its more important to be nice" |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Waarom zitten er van die kleine merkloze fans tussen?
__________________ ! www.bouweenpc.nl ! |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Ja maar waarom zo klein? 40 f*ckin millimeter! Xilence fans zijn inderdaad chill goedkoop. Arctic Cooling ook, maar een beetje luidruchtig op 12V.
__________________ ! www.bouweenpc.nl ! |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Geregistreerd: 5 maart 2007 Locatie: brunssum
| Citaat:
dan meerdere of grotere fans nodig voor dit idee. P.s. Maar ik kom 100 euro te weinig aangezien er vandaag en morgen niet gewerkt wordt, maar ik kan in de herfst vakantie mischien werken en een paar dagen met de kerst vakantie.
__________________ Ben weer terug | |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Als je met een beperkt budget zit, kan je de geluidskaart net zo goed weglaten. Zeker als je een moederbord uit een wat hoger segment neemt, daar zit Intel HD Audio op wat op zich prima klinkt. Sterker nog, ik heb een systeem wat me meer dan genoeg gekost heeft en daar zit niet eens een losse geluidskaart in :P
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #27 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Citaat:
| |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 november 2006 Locatie: Hilversum, Noord-Holland
| Ik heb zelf een Asus P5W DH Deluxe, en het onboard geluid is echt prima. Nu heb ik het geluk ook nog een Creative SB Audigy 4 te hebben. Als ik die namelijk niet zou hebben gehad, zou ik waarschijnlijk nooit een geluidskaart hebben gekocht. Omdat het onboard-chipje zo'n goed geluid brengt!
__________________ Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!: Geen signature! Of toch wel? |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Hardware FAQ | Fleppuhstein | Hardware Junkies | 5 | 1-11-2004 23:16 |
| Plastic spuiten. TUT hiervoor in tutorial lijst?? | DJD xtreem | CaseJunkies Support en Feedback | 1 | 6-10-2003 22:11 |
| Autoroute 2003 heeft stadhuisplein niet in parking lijst?? | Freakazoid | Events Junkies | 7 | 13-07-2003 01:27 |
| Heeeeelp mijn msn lijst word overgenomen :P | Interstice | Area 1337 | 6 | 11-07-2003 00:26 |
| verkeerd weergegeven in 'post reply' lijst | Thomas | CaseJunkies Support en Feedback | 2 | 26-05-2003 08:57 |