| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| Hallo mensen, FF klein vraagje heb een asus atlas 45ga voeding voor een maat van mij in de pc gezet, maar nu heb ik een fan kabeltje hier los hangen, als ik deze aansluit gaat de fan van de voeding om zij`n hoogste toeren draaien, als ik hem los haal draait ie gwoon toeren, is deze aansluiting percee nodig op hoog is het net een stofzuiger, heb geen fan controller ervoor over iemand ideetje ??? thanks
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Ik denk dat die aansluiting bedoelt is zodat je de snelheid kan regelen, niet omdat het nodig is. Als de fan draait zal het wel goed zijn.
__________________ ! www.bouweenpc.nl ! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Dat stekkertje noemt Asus zelf iets in de richting van 'Fan Speed Monitor' maar zoals in deze review te lezen is gaat de fan gewoon op het voltage draaien wat je aanlevert. Hij kan echter ook prima zonder dat stekkertje aangesloten werken, dan beslist de voeding zelf hoe hard de fan moet draaien. (En dat was in ons geval niet echt hard, duidelijk minder dan 5 volt )
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| Ok bedankt, dan kaat ik hm lkkr los zitte, hij hoeft geen stofzuiger op zen kamer, dit topic kan dicht.
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Slave voeding tegelijk laten starten met master voeding | KAMIKAZE-FREAK | Elektronica Junkies | 6 | 26-10-2004 19:01 |
| [ervaringen]Asus l5000d/asus l5900DF | ~MYST~ | Hardware Junkies | 5 | 30-08-2004 18:38 |
| asus of msi | Frenger | Hardware Junkies | 10 | 20-10-2003 21:34 |
| Asus | Quoctrung | Hardware Junkies | 4 | 25-08-2003 09:09 |