| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Heya medejunkies. Ik stuitte vandaag op een vreemd iets, en ik dacht dat 1 van jullie mischien wel uitleg kon geven. Ik vond op sallandautomatisering.nl het volgende: De E6700: Socket 775 Systeem Bus 1066 MHz Snelheid 2.67 GHz Uitvoering Boxed L2 Cache 4 MB Aantal bits 64 bits Kosten: 291 Euro E6850: Socket 775 Systeem Bus 1333 MHz Snelheid 3.00 GHz Uitvoering Boxed L2 Cache 4 MB Aantal bits 64 bits Kosten: 260 Euro. Kan iemand mij uitleggen, waarom ik 30 euro minder betaal, voor iets wat hoger geklokt is, en een hogere FSB heeft? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Dit is vaker voorgekomen, als de productie van een CPU-fabrikant erg goed gaat dan kunnen ze meer snellere processoren verkopen. In zo'n geval kan een fabrikant 2 dingen doen, namelijk de processor locken op een lagere snelheid dan deze eigenlijk aan kan om de markt rustig te houden (op die manier krijg je dat er soms processoren op de markt zijn die ontzettend hard overclocken) of ze gooien de prijs van de snellere processoren omlaag. Hierdoor zullen oude voorraden (waarschijnlijk is de E6700 opgevolgd door een ander model) blijven liggen omdat deze niet meer in de prijsverlaging worden meegenomen.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Idd, en vooral bij Salland. Die prijzen veranderen zo vaak! Kijk uit wann je het besteld, want zo ineens kan het 10,- goedkoper zijn. Dat had ik dus b.v met geheugen. 'N dag later was ddr2 pc6400 geheugen 1 euri goedkoper dan pc5400 ![]() Klopt idd wat Demoniac zegt, hoe vaag/raar het ook klinkt eigenlijk...
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 december 2006 Locatie: Lelystad
| In het computerwereldje bestaat alles nou eenmaal uit dagprijzen. Ik heb een tijdje terug bij ITS gewerkt als de nieuwe lichting pc's kwam waren deze altijd goedkoper, probeer dan de ouwe meuk maar eens te verkopen..... Of tijdens mijn pc prive van het werk, mijn werk was wat traag met geld storten hierdoor kon ik ipv 1x 512 1ghz geheugen en ipv 2x 80 gig hd 2x 120 gig. Een winkel wil vaak toch zijn inkoopsprijs terug maarja als de nieuwe spullen goedkoper zijn.........ga je als klant toch voor de nieuwe en goedkopere.............
__________________ "its nice to be important But its more important to be nice" |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Q6600 of een E6850 | mudder | Hardware Junkies | 6 | 27-07-2007 17:26 |
| Core 2 Duo E6700 | mudder | Hardware Junkies | 16 | 4-06-2007 19:30 |