| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 december 2006 Locatie: Lelystad
| Mijn vraag is het volgende je hebt tegenwoordig ddr en ddr2 geheugenreepjes. Nu zit er in mijn pc ddr geheugen pc 3200 maar zou hier dan ook een reepje van ddr2 bij te plaatsen zijn? Of gewoon de hele zooi vervangen ben er namelijk achter dat ddr2 geheugen een stukkie goedkoper is dan gewoon ddr. Het lijkt mij dat het zou moeten kunnen alleen word dan niet de volle snelheid gebruikt van het reepje. Wie o wie....... ![]() edit: had ik nu maar eerst ff gegoogled dan had ik het topiv niet hoeven openen, heb zelf het antwoord al gevonden kijk maar op http://gathering.tweakers.net/forum/...157384/0#specs voltage is anders en het aantal pinnetje klopt niet................... ![]()
__________________ "its nice to be important But its more important to be nice" |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 18 november 2005
| Citaat:
- HyPz | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Geheugen vraagje | ozzie | Hardware Junkies | 4 | 23-11-2007 13:07 |
| Vraagje over de ram geheugen | _PhanToM_ | Hardware Junkies | 2 | 21-03-2007 22:20 |
| Nog een geheugen vraagje | Hellfish | Hardware Junkies | 3 | 6-04-2004 19:11 |
| Ook een vraagje over geheugen... | Mantlet | Cooling & OC Junkies | 8 | 4-07-2003 15:18 |
| geheugen vraagje | Dark | Hardware Junkies | 19 | 26-05-2003 21:54 |