| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Hardware Junkies Problemen met je videokaart of wil je geluidskaart niet meewerken? Stel hier je vragen! |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 april 2007
| Beste Casejunkies! Ik kon hier niet echt een ander forum voor vinden dus doe ik het hier maar. Ik wou de binnenkant van m'n kast zwart spuiten en het makkelijkste is natuurlijk om de hele kast uit elkaar te halen zodat alle panelen gescheiden zijn. Nu heb ik begrepen dat de kast met popnagels in elkaar zit, nu weet ik van popnagels dat als je ze eenmaal los hebt gemaakt je ze niet meer vast kan zetten(ik weet dit niet helemaal zeker). Nu wou ik even vragen hoe je je kast dan weer in elkaar kunt zetten. Alvast bedankt Neon! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Als je ff probeerd met welk boortje je de popnagel kunt uitboren, kun je achteraf met dezelfde maat ( of een maatje groter) je kast weer in elkaar 'poppen'. En anders haal ik een liedje uit de ouwe doos van Andre van Duin: en een boutje en een moertje en een schroefje en een nippeltje ![]()
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Voordeelverpakking Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: 51.9713252344, 6.2950180024
| Klopt, een popnagel kun je maar 1 keer gebruiken. Mislukt je popnageling (krom of niet netjes) dan moet je hem uitboren en opnieuw poppen.
__________________ Comming soon to your local ISP. VOORDEELVERPAKKING.NL |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 april 2007
| M'n vader zij net dat hij via school aan een popnagel-tang kon komen dus kan ik m'n kast eerst proberen in elkaar te zetten met nieuwe popnagels. Lukt dit niet kan het altijd nog met schroefjes en boutjes iig bedankt voor de snelle reacties Bartjez en DeKemp! ![]()
__________________ AC Ryan FTW! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Voordeelverpakking Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: 51.9713252344, 6.2950180024
| Ik zou wel gaan voor popnagels gaan. Moertjes en boutjes hebben het voordeel dat je zel loskan maken, maar popnagels maken een betere verbinding die dingen klemmen echt heel goed.
__________________ Comming soon to your local ISP. VOORDEELVERPAKKING.NL |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Hoe fan uit elkaar te halen | ankh | Hardware Junkies | 3 | 26-03-2007 19:52 |
| ccfl uit behuizing halen; tip :D | stonestrong | Elektronica Junkies | 6 | 5-02-2006 11:18 |
| Chieftec uit elkaar halen | /Slash | Casemod Junkies | 3 | 28-09-2005 09:12 |
| CPU van mobo halen | IceBase | Hardware Junkies | 8 | 4-05-2005 16:20 |
| speakers uit elkaar halen. | modder.exe | Elektronica Junkies | 5 | 20-11-2004 16:49 |